BMW X1 – Poze și detalii oficiale cu cea de-a doua generație a celui mai mic SUV bavarez

BMW a prezentat noua generație a lui X1, cel mai mic SUV din gama proprie. La șapte ani de la debut, modelul a fost schimbat radical, atât din punct de vedere al designului, cât și din punct de vedere tehnologic.

Cele mai importante modificări suferite de BMW X1 constau în trecerea de la propulsia spate la tracțiunea față, fiind primul SUV BMW care apelează la această soluție. Astfel, noul BMW X1 se desparte tehnologic de Seria 3 și adoptă platforma cu tracțiune față cunoscută deja de la Seria 2 Active Tourer.

BMW X1 – Exterior

La nivel estetic, noul BMW X1 preia o serie din elementele stilistice regăsite pe Seria 1 facelift. Spre deosebire de vechea generație, viitorul X1 a crescut în înălțime cu 53 de milimetri, lucru care se traduce foarte simplu prin și mai mult spațiu pentru pasageri. În plus, poziția la volan a fost majorată cu 36 de milimetri, iar pasagerii din spate vor fi deasura șoselei cu încă 64 de milimetri.

2015 bmw x1 (57)

Noua generație BMW X1 are un portbagaj de 505 litri, cu 85 de litri mai mult față de versiunea precedetă. Prin rabatarea banchetei, volumul crește până la 1.550 de litri.

BMW X1 – Interior

La interior, noua generație BMW X1 preia o serie de elemente de pe Seria 2 Active Tourer, însă totul este binecunoscut fanilor mărcii. În standard, este oferit ecranul de 6,5 inchi, iar opțional, acesta poate fi oferit într-o versiune de 8,8 inchi.

Așa cum deja ne-am obișnuit, echipările oferite de BMW vin sub forma unor pachete, iar X1 poate fi comandat alături de următoarele: Advantage, Sport Line, xLine şi M Sport.

2015 bmw x1 (58)

Modificarea majoră de arhitectură face ca motoarele să fie montate transversal, fiind vorba de o gamă cu patru cilindri complet nouă. La lansare vor fi disponibile două propulsoare pe benzină și trei diesel, cu puteri între 150 CP și 231 CP. Acestea vor putea fi comandate atât în combinație cu o cutie de viteze manuală, cât și cu una Steptronic cu 8 trepte.

BMW X1 – Toate versiunile de motorizare

BMW X1 xDrive25i: Capacitate: 1.998 cmc, putere: 231 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 350 Nm între 1.250 şi 4.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,5 secunde, viteză maximă: 235 km/h.

BMW X1 xDrive20i: Capacitate: 1.998 cmc, putere: 192 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 280 Nm între 1.250 şi 4.600 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,4 secunde, viteză maximă: 223 km/h.

BMW X1 sDrive20i: Capacitate: 1.998 cmc, putere: 192 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 280 Nm între 1.250 şi 4.600 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,7 secunde, viteză maximă: 225 km/h.

BMW X1 xDrive25d: Capacitate: 1.995 cmc, putere: 231 CP la 4.400 rpm, cuplu maxim: 450 Nm între 1.500 şi 3.000 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,6 secunde, viteză maximă: 235 km/h.

BMW X1 xDrive20d:Capacitate: 1.995 cmc, putere: 190 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 400 Nm între 1.750 şi 2.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,6 secunde, viteză maximă: 219 km/h.

BMW X1 sDrive18d: Capacitate: 1.995 cmc, putere: 150 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 330 Nm între 1.750 şi 2.750 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 9,2 secunde, viteză maximă: 205 km/h.

Noua generație BMW X1 va fi disponibilă în Europa începând cu toamna acestui an.

Adaugă un comentariu