Jaguar XF atacă triada germană Seria 5, Clasa E și A6

Jaguar a prezentat în cursul serii trecute noua generație a lui XF, sedanul de segment E pregătit să fure din clienții triadei germane formată din BMW Seria 5, Mercedes-Benz Clasa E și Audi A6.

La nivel estetic, Jaguar XF pare o copie la scară mai mare a lui XE, însă acesta nu este un lucru rău. Eleganța și sportivitatea sunt cuvintele care definesc look-ul lui XF, iar de acest lucru se vor convinge fanii prezenți în cadrul Salonului Auto de la New York.

Noua generație XF este mai scurtă cu șapte milimetri, mai joacă cu trei milimetri, dar are un ampatament mai lung cu 51 de milimetri. Astfel, Jaguar spune că noul XF va oferi cel mai mare spațiu din clasă pentru pasagerii din spate.

jaguar xf (11)

Conform oficialilor Jaguar, noua generație XF este fabricată din aluminiu în procent de 75%. Astfel, masa totală a scăzut cu 190 de kilograme față de vechea generație, în timp ce rigiditatea a crescut cu 28%. Cu o distribuție a maselor de aproximativ 50:50 și cu sistemul Adaptive Dynamics regăsit pe lista de opționale, XF devine un sportiv desăvârșit.

Jaguar XF – Interior

La interior, Jaguar XF a primit sistemul de infotainment InControl Touch Pro care utiliează un ecran tactil cu o diagonală de 10,2 inchi și un procesor quad-core alături de un SSD. Panoul de instrumente este acum digital și măsoară 12.3 inch, în timp ce sistemul audio oferă 825 watt prin intermediul a 17 difuzoare.

Jaguar XF – Motorizări

Sub capotă, Jaguar XF va fi disponibil cu două motorizări diesel și cu una pe benzină. În dreptul unităților diesel amintim motorul de 2,0 litri Ingenium care va fi oferit în două trepte de putere, de 163 CP și 380 Nm și 180 CP și 430 Nm. Cel de-al doilea diesel disponibil va fi un V6 de 3,0 litri twin-turbo de 300 CP și 700 Nm. Iubitorii motoarelor pe benzină se vor bucura de un V6 de 3,0 litri supraalimentat cu compresor mecanic. Acesta dezvoltă 380 CP și 450 Nm.

jaguar xf (10)

Conform oficialilor Jaguar, noua generație XF va fi disponibilă cu transmisia automată cu 8 raporte, iar unitatea Ingenium va putea fi comandată și alături de cutia manuală în 6 trepte. Cea mai frugală versiune va fi cea de 163 CP care promite un consum de doar 4,0 litri la suta de kilometri și emisii de CO2 de 104 grame per kilometru.

Adaugă un comentariu