Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid are 680 CP și face suta în 3,4 secunde

Porsche a anunțat debutul lui Panamera Turbo S E-Hybrid în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Hibridul producătorului german devine nava-amiral a gamei Panamera mulțumită sistemului de propulsie hibrid care poate produce 680 CP și 850 Nm.

Sub capota lui Panamera Turbo S E-Hybrid se află un V8 de 4,0 litri și un motor electric. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 3,4 secunde, iar viteza maximă se oprește la 310 km/h. Pentru că avem în față un hibrid, merită să vă spunem și consumul. Astfel, Panamera Turbo S E-Hybrid se laudă cu doar 2,9 litri de carburant pentru prima sută de kilometri conform ciclului NEDC.

Panamera Turbo S E-Hybrid – Sistemul hibrid

În plus, hibridul germanilor poate rula și electric, iar autonomia în acest mod ajunge până la 50 de kilometri. Bateria care stă în spatele acestor valori are o capacitate de 14,1 kWh și poate fi reîncărcată complet la o sursă de alimentare de 230V în șase ore. Dacă mizezi pe încărcătorul opțional de 7,2 kW și ai o sursă de alimentare capabilă să livreze 32A în loc de 10A, atunci timpul de încărcare scade până la 2,4 ore.

În echiparea standard, Panamera Turbo S E-Hybrid oferă sistemul de frânare Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), incluzând Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) și sistemul de direcție Power Steering Plus.

Citește și: Porsche Panamera – Entry-level de 330 CP și versiune cu ampatament mărit

Încă de la debut, modelul german va fi oferit și în verisunea Executive, cu un amptament mai lung cu 1250 de milimetri. Debutul comercial pe piața din europa va avea loc în luna iulie a acestui an.

În România, prețurile pentru Panamera Turbo S E-Hybrid încep de la 161.483 EUR fără TVA, iar pentru Panamera Turbo S E-Hybrid Executive, de la 172.882 EUR fără TVA.

Adaugă un comentariu