PARIS 2014: Peugeot 208 HYbrid Air 2L Concept – Viitorul masinilor cu aer comprimat

Peugeot a publicat o serie de imagini si detalii cu viitorul 208 HYbird Air 2L Concept. Prototipul francez va sosi cu o serie de modificari estetice, de structura, dar si de tehnologie.

Astfel, la nivel exterior Peugeot 208 HYbrid Air 2L se lauda cu o aerodinamica imbuantatita, in timp ce masa totala a fost scazuta cu 100 de kilograme prin utilizarea materialelor usoare precum aluminiul si compozitelor pe baza de carbon.

Noul Peugeot 208 HYbrid Air 2L dispune de un motor cu trei clindri de 1,2 litri Puretech capabil sa produca 82 CP. Alaturi de propulsorul convetional, Peugeot a montat un sistem ce foloseste aer comprimat si care va ajuta masina mai ales in fazele de tranzitie.

Peugeot 208 HYbrid Air 2L Concept (1)

 

Citeste si: Peugeot 308 GT – Un plus de dinamism pentru Masina Anului 2014

Sistemul pe baza de aer comprimat dispune de un rezervor de aer amplasat sub portbagaj, de un rezervor cu presiune scazuta ce va avea rol de camera de expansiune si de un sistem hidraulic alcatuit dintr-un motor si o pompa, ambele amplasate in baia agregatului conventional.

In aceste conditii, conceptul francezilor va sosi cu o transmisie speciala ce va permite trei moduri de rulare: doar pe benzina, doar cu aer sau intr-un mod asociat. Indiferent de modul de rulare al masinii, rezervorul cu aer comprimat se va incarca complet in doar 10 secunde. In aceste conditii, Peugeot 208 HYbrid Air 2L promite un consum de carburant de doar 2,0 litri la suta de kilometri.

Adaugă un comentariu