Corsa de la Paris – Ziua 1

Redactorii Auto Bild au luat startul in “Corsa de la Paris”. In prima zi a aventurii, Alin si Cornel au plecat dis-de-dimineata din Bucuresti si s-au avantat catre Orasul Luminilor, iar cum cei 2.300 de kilometri nu puteau fi parcursi intr-o singura zi, acestia au preferat un traseu cu o oprire in Viena.

Pana sa ajunga in capitala Austriei, cei doi redactori Auto Bild si-au facut putin de cap pe valea Oltului, au urcat catre Sebes si s-au oprit putin in Arad sa admire o parte dintre frumusetile orasului. Pana in acel moment al calatoriei, Opel Astra Sedan, companionul de nadejde a fost foarte cumpatat cand a venit vorba de consum.

Dupa mai bine de 500 de kilometri, computerul de bord al modelului din Russelsheim a aratat un consum mediu de 5,3 litri la suta si o viteza medie de 79 km/h. Valorile sunt perfecte pentru o zi de luni in care drumurile au misunat de camioane si oameni mai putin grabiti catre locurile de munca.

corsa de la paris

Dar timpul nu mai avea rabdare cu echipa Auto Bild care s-a vazut nevoita sa traga tare pe austostrazile maghiare. Zis si facut! Dupa un mic pit stop pentru o alimentare completa la intrarea in Budapesta, Astra Sedan indica o autonomie de peste 1.000 de kilometri.

corsa de la paris

Dar sa continuam . Cei doi temerari reusesc sa treaca cu brio de proba de noapte si sa intre in Austria. Aici drumurile catre Viena sunt placate cu mici plombe si denivelari, insa Astra Sedan nu se resimte si inghite cu spor kilometri ramasi pana la primul check point: Viena.

Pe finalul probei speciale din Austria intalnim o autostrada in lucru care ne intarzie putin, insa nu disperam. Ajungem cu brio la final unde ii uram “Noapte buna!” companionului fidel si ne retragem.

corsa de la paris top

Astazi plecam catre Paris. Vom avea de “infruntat” autostrazile germane si drumurile virajate din Frata.

Adaugă un comentariu