Detalii complete despre versiunea europeană a lui Honda CR-V facelift

UPDATE: Prețuri România: Honda CR-V pornește de la 26.000 de euro cu TVA

Honda a anunțat că începând cu luna aprilie, noul CR-V facelift va fi disponibil și pe piața din România. Cel mai accesibil CR-V are un preț de pornire de 26.028 de euro cu TVA inclusă. Pentru această sumă, clienții vor primi un CR-V în echiparea Comfort, iar sub capotă se va afla motorul de 2,0 litri benzină capabil să ofere 155 CP la 6,500 rpm și 192 Nm la 4,300 rpm.

Cel mai accesibil CR-V facelift cu motorizare diesel vine în echiparea Elegance și are un preț de pornire de 33.220 de euro cu tot cu TVA. Sub capota acestuia se află motorul de 1,6 litri i-DTEC Euro 6 care promite 160 CP și 350 Nm.

Așa cum era de așteptat, în gama lui CR-V facelift va continua să existe și versiunea de 120 CP a aceluiași motor de 1,6 litri diesel.

Pe motorizarea de 160 CP, Honda pune la dispoziție o noua cutie de viteze automată cu nouă rapoarte. Aceasta înlocuiește vechea transmisie cu cinci trepte de pe unitatea de 2,2 litri diesel.

[table id=508 /]

————

21.01.2015

În cadrul Salonului Auto de la Paris, Honda a venit cu o versiune de pre-producție a lui Honda CR-V facelift. Astăzi, oficialii niponi au publicat detaliile complete și o galerie foto cu versiunea de serie dedicată pieței din Europa.

Cele mai importante modificări operate de japonezi au avut loc în dreptul compartimentului motor și al trenului de rulare. Conform Honda, noul CR-V facelift dedicat publicului din Europa promite o manevrabilitate îmbunătățită și un confort sporit.

Rezultatele au fost obținute prin modificarea suspensiilor, a ecartamentului și a unghiului de cădere a roților.

La interior, CR-V facelift integrează sistemul de infotainment Honda Connect, dar și o cameră video pentru mersul cu spatele. La final, amintim și de sistemul cruise control adaptiv botezat i-ACC (Intelligent Adaptive Cruise Control), tehnologie pe care am analizat-o în detaliu AICI.

În dreptul compartimentului motor, Honda anunță apariția unității turbodiesel de 1,6 litri i-DTEC. Aceasta promite 160 CP și 350 Nm, iar opțional, clienții pot alege transmisia automată cu 9 rapoarte. Mai mult decât atât, acest propulsor va putea fi comandat și într-o variantă de 120 CP. În compania transmisiei manuale cu șase rapoarte și în versiunea cu tracțiune pe o singură punte, agregatul se laudă cu un consum mixt de 4,4 litri la sută.

Cel de-al doilea motor disponibil pe Honda CR-V facelift va fi unul de 2,0 litri benzină i-VTEC care propune 155 CP la 6,500 rpm și 192 Nm la 4,300 rpm.

Adaugă un comentariu