Opel Astra K are un coeficient aerodinamic de 0,285

Opel a anunțat că noua generație Astra K va avea un coeficient aerodinamic de 0,285. Pentru a atinge această valoare, desginerii au decis că este momentul să lase plafonul lui Astra să “curgă” ușor către zona posterioară.

De asemenea, modelul producătorului din Russelsheim dispune de un spoiler posterior mult revizuit, dar și de un set de montanți C care au rol în spargerea curentului de aer pentru reducerea coeficientului de frecare.

Citește și: Opel Astra TCR va debuta la Frankfurt. Primele randări cu modelul de circuit

În plus, viitoarea generație Astra K este ceva mai mică, centrul de greutate a fost poziționat mai aproape de sol, iar panourile de sub mașină direcționează aerul mai eficient. Cireașa de pe tort constă în anunțarea unei versiuni ecoFlex care va dispune de un coeficient aerodinamic redus.

Citește și: Noul Opel Astra va avea un nou motor turbo de 1,4 litri

„Noul Astra este acum mai aerodinamic ca niciodată. Coeficientul său aerodinamic este mai bun decât cele mai bune valori obţinute de modelul anterior. Am obţinut câteva date importante în urma testelor pe care le-am desfăşurat în tunelul aerodinamic ultramodern al Universităţii din Stuttgart cu care colaborăm de mai mulţi ani. Acestea ne-au ajutat să facem din noul Astra cel mai aerodinamic autovehicul compact produs vreodată de Opel’, a declarat Reiner Weidemann, directorul departamentului de aerodinamică din cadrul Opel.

Citește și: Opel Astra K – O nouă generație la start

 

Opel Astra K – Coeficient aerodinamic 0,285

Adaugă un comentariu