Top 5 - Cele mai puternice mașini care au debutat în cadrul Salonului Auto de la GenevaSalonul Auto de la Geneva este unul dintre cele mai impresionante evenimente de acest gen la nivel mondial. Aici vei găsi întotdeauna producătorii de masă, dar și pe cei de nișă, asta traducându-se prin supercar-uri. De aceeea, redacția Auto Bild România s-a gândit să conceapă un top 5 al celor mai puternice mașini lansate în cadrul Salonului Auto de la Geneva de anul acesta. Ahh și să nu uităm, vom exclude din top exemplarele prezentate de tuneri.
Top 5 - Cele mai puternice mașini care au debutat în cadrul Salonului Auto de la GenevaSalonul Auto de la Geneva este unul dintre cele mai impresionante evenimente de acest gen la nivel mondial. Aici vei găsi întotdeauna producătorii de masă, dar și pe cei de nișă, asta traducându-se prin supercar-uri. De aceeea, redacția Auto Bild România s-a gândit să conceapă un top 5 al celor mai puternice mașini lansate în cadrul Salonului Auto de la Geneva de anul acesta. Ahh și să nu uităm, vom exclude din top exemplarele prezentate de tuneri.
5. GTA SpanoÎncepem acest top cu supercar-ul spaniol GTA Spano. Versiunea revizuită a acestuia vine cu un motor V10 de 8,0 litri capabil să producă 925 CP și 1.220 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 2,9 secunde, iar viteza maximă ajunge până la 370 km/h.
5. GTA SpanoÎncepem acest top cu supercar-ul spaniol GTA Spano. Versiunea revizuită a acestuia vine cu un motor V10 de 8,0 litri capabil să producă 925 CP și 1.220 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 2,9 secunde, iar viteza maximă ajunge până la 370 km/h.
4. Zenvo ST1Producătorul danez Zenvo a venit la Geneva cu o variantă modificată al ui ST1. De această dată, supercarul are parte de o cutie automată cu un singur ambreiaj cuplată la motorul V8 de 6,8 litri. Acesta din urmă oferă 1.104 CP la 6,900 rpm și 1.430 Nm la 4,500 rpm.
4. Zenvo ST1Producătorul danez Zenvo a venit la Geneva cu o variantă modificată al ui ST1. De această dată, supercarul are parte de o cutie automată cu un singur ambreiaj cuplată la motorul V8 de 6,8 litri. Acesta din urmă oferă 1.104 CP la 6,900 rpm și 1.430 Nm la 4,500 rpm.
3. Koenigsegg Agera RSKoenigsegg a venit la Geneva cu două premiere. Prima dintre acestea se numește Agera RS și promite să te lase cu gura căscată mulțumită celor 1.160 CP disponibili la 7.800 rpm. Cuplul maxim al motorului V8 de 5,0 litri este de 1.280 Nm și este livrat la 4.100 rpm.
3. Koenigsegg Agera RSKoenigsegg a venit la Geneva cu două premiere. Prima dintre acestea se numește Agera RS și promite să te lase cu gura căscată mulțumită celor 1.160 CP disponibili la 7.800 rpm. Cuplul maxim al motorului V8 de 5,0 litri este de 1.280 Nm și este livrat la 4.100 rpm.
2. Bugatti Veyron La FinaleDespre Bugatti Veyron nu mai sunt multe de zis. La Geneva am avut ocazia să vedem primul și ultimul exemplar al acestui supercar. Modelul cu numărul 450 a fost botezat La Finale și vine în configurația Grand Sport Vitesse. Acest lucru se traduce printr-o putere de 1.200 CP și un cuplu motor de 1.500 Nm.
2. Bugatti Veyron La FinaleDespre Bugatti Veyron nu mai sunt multe de zis. La Geneva am avut ocazia să vedem primul și ultimul exemplar al acestui supercar. Modelul cu numărul 450 a fost botezat La Finale și vine în configurația Grand Sport Vitesse. Acest lucru se traduce printr-o putere de 1.200 CP și un cuplu motor de 1.500 Nm.
1. Koenigsegg RegeraAșa cum vă spuneam și mai devreme, Koenigsegg a avut 2 premiere la Geneva. Cea de-a doua, și cea mai importantă se numește Regara și este descrisă drept un megacar. Vorbim despre un tren de propulsie hibrid care poate garanta 1.500 CP.
1. Koenigsegg RegeraAșa cum vă spuneam și mai devreme, Koenigsegg a avut 2 premiere la Geneva. Cea de-a doua, și cea mai importantă se numește Regara și este descrisă drept un megacar. Vorbim despre un tren de propulsie hibrid care poate garanta 1.500 CP.
1. Koenigsegg RegeraAșa cum vă spuneam și mai devreme, Koenigsegg a avut 2 premiere la Geneva. Cea de-a doua, și cea mai importantă se numește Regara și este descrisă drept un megacar. Vorbim despre un tren de propulsie hibrid care poate garanta 1.500 CP.