O scurtă analiză a costurilor de întreținere ale mașinilor rulate

Piața mașinilor second hand a avut o evoluție bună și în țara noastră, iar principalul motiv pentru care oamenii achiziționează un vehicul rulat este costul accesibil de cumpărare. Cu toate acestea, mașinile second hand pot avea cheltuiele ulterioare neprevăzute.

Așa cum probabil ați intuit, cel mai mare risc al unei mașini la mâna a doua este numărul real de kilometri. Astfel, posibilul cumpărător nu își poate face o idee despre uzura reală a mașinii și despre alte defecțiuni posibile.

În primă fază, o verificare într-un service autorizat este sfântă.

“Reparația unei mașini second-hand poate fi costisitoare, motiv pentru care recomandăm verificarea autoturismului în service-uri autorizate înainte de achiziție. În general, pe piața auto dacă o mașină are un preț deosebit de atrăgător, de cele mai multe ori are defecte ascunse care pot fi ușor identificate la o verificare la service. Cele mai scumpe reparații pot depăși costul mașinii, însă pot fi preîntâmpinate dacă autoturismul este dus periodic la verificări”, a declarat Mihai Cune, Business Manager Autovit.ro.

Mai mult decât atât, Autovit.ro a venit și cu o listă cu cele mai frecvente defecțiuni, dar și costuri pe care acestea le implică:

– defecțiunile grave la nivelul motorului: 700 – 6.000 euro

– ruperea distribuției motorului: 500 – 2.500 euro

– înlocuirea radiatoarelor fisurate: 200 – 500 euro,

– defectarea turbinei de supraalimentare a motorului: 300 – 800 euro

– intervențiile pentru recondiționarea cutiilor de viteze: 600 – 800 euro

– problemele electrice: 250 euro

– kitul de ambreiaj: 300 euro

– defecțiunile sistemului de aer condiționat și ale compresorului: 500 euro

Sursa | Autovit.ro

Adaugă un comentariu