Practic - geometrie roti
Practic - geometrie roti
1. Schimb de pneuriDupă ce am desfăcut cu grijă cele 4 roți, am trecut la înlocuirea anvelopelor vechi. N-am uitat nicio clipă de protejarea jantelor.
2. Echilibrare După montarea anvelopelor de vară am echilibrat întreg ansamblul. Jantele arătau bine și nu aveau nevoie de multă compensare.
2. Echilibrare După montarea anvelopelor de vară am echilibrat întreg ansamblul. Jantele arătau bine și nu aveau nevoie de multă compensare.
3. Ținte D
upă montarea celor patru ținte am continuat cu identificarea și mai apoi cu verificarea suspensiei pentru ca rezultatele să nu fie viciate în niciun fel.
3. Ținte D
upă montarea celor patru ținte am continuat cu identificarea și mai apoi cu verificarea suspensiei pentru ca rezultatele să nu fie viciate în niciun fel.
4. Hunter HawkEyeAparatul care verifică unghiurile mașinii te obligă să faci câteva măsurători adiționale. Aici, unghiul maxim de bracaj era cel vizat.
4. Hunter HawkEyeAparatul care verifică unghiurile mașinii te obligă să faci câteva măsurători adiționale. Aici, unghiul maxim de bracaj era cel vizat.
5. De blocatD
upă finalizarea măsurătorilor adiționale se trece la blocarea volanului și a pedalei de frână pentru ca verificările să poată fi făcute corespunzător.
6. Puntea fațăPe
ntru modificarea unghiurilor de cădere și de fugă se acționează asupra punții. Pentru modificarea celui de convergență se rotește bieleta.
6. Puntea fațăPe
ntru modificarea unghiurilor de cădere și de fugă se acționează asupra punții. Pentru modificarea celui de convergență se rotește bieleta.
7. Puntea spateÎn
cazul punții spate, șuruburile cu excentric sunt cele care te vor ajuta să readuci în grafic unghiurile care contează.
7. Puntea spateÎn
cazul punții spate, șuruburile cu excentric sunt cele care te vor ajuta să readuci în grafic unghiurile care contează.
8. ConcluziaAș
a cum era normal, la finalul procedeului am adus mașina în parametrii indicați de producător. Acum, anvelopele vor înregistra o uzură minimă, iar ținuta de drum va fi impecabilă.
8. ConcluziaAș
a cum era normal, la finalul procedeului am adus mașina în parametrii indicați de producător. Acum, anvelopele vor înregistra o uzură minimă, iar ținuta de drum va fi impecabilă.