top 10 supercar
top 10 supercar
10. Pagani HuayraAcest supercar din Italia are un motor V12 biturbo poziționat central, cu o cilindree de 6,0 litri și dezvoltă 730 CP, la o greutate de numai 1350 kg. Viteza maximă este de circa 370 km/h, iar accelerația 0-100 km are loc în doar 3,3 secunde. Prețul? Variază între 900.000 și 1.000.000 de euro cu toate taxele.
10. Pagani HuayraAcest supercar din Italia are un motor V12 biturbo poziționat central, cu o cilindree de 6,0 litri și dezvoltă 730 CP, la o greutate de numai 1350 kg. Viteza maximă este de circa 370 km/h, iar accelerația 0-100 km are loc în doar 3,3 secunde. Prețul? Variază între 900.000 și 1.000.000 de euro cu toate taxele.
Zenvo ST1Acest supercar este construit integral în Danemarca și utilizează un propulsor V8 turbo de 6,8 litri. Viteza maximă este de 375 km/h, accelerația 0-100 km/h este realizată în 3,0 secunde, iar puterea maximă a motorului este de 1104 CP. Prețul ajunge la circa 800.000 de euro.
Zenvo ST1Acest supercar este construit integral în Danemarca și utilizează un propulsor V8 turbo de 6,8 litri. Viteza maximă este de 375 km/h, accelerația 0-100 km/h este realizată în 3,0 secunde, iar puterea maximă a motorului este de 1104 CP. Prețul ajunge la circa 800.000 de euro.
McLaren F1McLaren F1 nu are nevoie de prea multe prezentări, fiind deja o legandă pentru industria auto. Interiorul are un design unic cu trei scaune, unul central în față și două în spate. Motorul V12 aspirat de 6,0 litri permite atingerea vitezei maxime de 384 km/h, iar accelerația 0-100 km/h este realizată în 3,2 secunde. Prețurile pe piață ajung și la 6.000.000 de euro.
McLaren F1McLaren F1 nu are nevoie de prea multe prezentări, fiind deja o legandă pentru industria auto. Interiorul are un design unic cu trei scaune, unul central în față și două în spate. Motorul V12 aspirat de 6,0 litri permite atingerea vitezei maxime de 384 km/h, iar accelerația 0-100 km/h este realizată în 3,2 secunde. Prețurile pe piață ajung și la 6.000.000 de euro.
Koenigsegg CCXKoenigsegg CCX este una dintre cele mai frumoase mașini supersport desenate în istorie. Sub caroserie, supercar-ul suedez utilizează un propulsor V8 de 4,7 litri, care produce 806 CP pentru benzină cu cifra octanică de 91. Accelerația 0-100 km/h este realizată în 3,2 secunde, iar viteza maximă este de peste 395 km/h. Prețurile pentru CCX ajung chiar și la 3,5 milioane de euro.
Koenigsegg CCXKoenigsegg CCX este una dintre cele mai frumoase mașini supersport desenate în istorie. Sub caroserie, supercar-ul suedez utilizează un propulsor V8 de 4,7 litri, care produce 806 CP pentru benzină cu cifra octanică de 91. Accelerația 0-100 km/h este realizată în 3,2 secunde, iar viteza maximă este de peste 395 km/h. Prețurile pentru CCX ajung chiar și la 3,5 milioane de euro.
Saleen S7 Twin TurboDatorită motorului V8 de 7,0 litri, Saleen S7 Twin-Turbo era capabilă de performanțe impresionante în momentul lansării, în special datorită greutății reduse, de doar 1247 kg. Viteza maximă declarată este de 399 km/h, iar accelerația 0-100 km/h este realizată în 2,9 secunde.
Saleen S7 Twin TurboDatorită motorului V8 de 7,0 litri, Saleen S7 Twin-Turbo era capabilă de performanțe impresionante în momentul lansării, în special datorită greutății reduse, de doar 1247 kg. Viteza maximă declarată este de 399 km/h, iar accelerația 0-100 km/h este realizată în 2,9 secunde.
9ff GT9-RAcest supercar modificat în Germania este construit doar pentru scopul de a merge cât mai repede. Tot ce nu era necesar a fost scos de la interior, iar asta a permis performanțe impresionante. Accelerația 0-100 km/h este realizată în 2,9 secunde. Propulsorul B6 de 4,0 litri dezvoltă 1140 CP, iar viteza maximă pe care o poate atinge 9ff GT9-R este de 414 km/h. Modificările puteau costa până la 540.000 de euro în plus față de versiunea de serie.
9ff GT9-RAcest supercar modificat în Germania este construit doar pentru scopul de a merge cât mai repede. Tot ce nu era necesar a fost scos de la interior, iar asta a permis performanțe impresionante. Accelerația 0-100 km/h este realizată în 2,9 secunde. Propulsorul B6 de 4,0 litri dezvoltă 1140 CP, iar viteza maximă pe care o poate atinge 9ff GT9-R este de 414 km/h. Modificările puteau costa până la 540.000 de euro în plus față de versiunea de serie.
SSC Ultimate AeroDatorită motorului V8 biturbo de 6,2 litri, SSC Ultimate Aero putea atinge impresionanta viteză maximă teoretică de 432 km/h, deși cutia de viteze permitea doar 418 km/h. Propulsorul de proveniență Chevrolet (Corvette C5R) dezvolta 1237 CP în cea mai puternică versiune a sa. Prețul pentru Aero era de circa 550.000 de euro.
SSC Ultimate AeroDatorită motorului V8 biturbo de 6,2 litri, SSC Ultimate Aero putea atinge impresionanta viteză maximă teoretică de 432 km/h, deși cutia de viteze permitea doar 418 km/h. Propulsorul de proveniență Chevrolet (Corvette C5R) dezvolta 1237 CP în cea mai puternică versiune a sa. Prețul pentru Aero era de circa 550.000 de euro.
Koenigsegg Agera RKoenigsegg Agera R poate accelera de la 0-100 km/h în doar 2,8 secunde și poate atinge o viteză maximă teoretică de 440 km/h. Motorul V8 are o cilindree de 5,0 litri și dezvoltă o putere de 1140 CP. Prețul de achiziție la momentul lansării era de 1,4 milioane de euro.
Koenigsegg Agera RKoenigsegg Agera R poate accelera de la 0-100 km/h în doar 2,8 secunde și poate atinge o viteză maximă teoretică de 440 km/h. Motorul V8 are o cilindree de 5,0 litri și dezvoltă o putere de 1140 CP. Prețul de achiziție la momentul lansării era de 1,4 milioane de euro.
Hennessey Venom GTÎn 2013, Hennessey Venom GT intra în cartea recordurilor pentru accelerația 0-322 km/h realizată în doar 14,51 secunde, timp cu care depășea Agera R (17,68 secunde). Cu o masă de doar 1244 kg, o putere maximă de 1261 CP, Hennessey Venom GT este una dintre cele mai impresionante demonstrații de performanțe din istoria industriei auto. Prețul unui exemplar se ridica la 1.050.000 euro.
Hennessey Venom GTÎn 2013, Hennessey Venom GT intra în cartea recordurilor pentru accelerația 0-322 km/h realizată în doar 14,51 secunde, timp cu care depășea Agera R (17,68 secunde). Cu o masă de doar 1244 kg, o putere maximă de 1261 CP, Hennessey Venom GT este una dintre cele mai impresionante demonstrații de performanțe din istoria industriei auto. Prețul unui exemplar se ridica la 1.050.000 euro.
Bugatti Veyron 16.4 Super SportEdiția Super Sport a lui Veyron are o putere maximă de 1200 CP și a atins în timpul testelor viteza maximă de 431 km/h, cea mai mare viteză omologată pentru un astfel de test. Din această ediție, Bugatti a construit doar cinci exemplare, iar prețul este estimat la 1,7 milioane de lire sterline. Accelerația 0-100 km/h este realizată în doar 2,4 secunde.
Bugatti Veyron 16.4 Super SportEdiția Super Sport a lui Veyron are o putere maximă de 1200 CP și a atins în timpul testelor viteza maximă de 431 km/h, cea mai mare viteză omologată pentru un astfel de test. Din această ediție, Bugatti a construit doar cinci exemplare, iar prețul este estimat la 1,7 milioane de lire sterline. Accelerația 0-100 km/h este realizată în doar 2,4 secunde.
Bugatti Veyron 16.4 Super SportEdiția Super Sport a lui Veyron are o putere maximă de 1200 CP și a atins în timpul testelor viteza maximă de 431 km/h, cea mai mare viteză omologată pentru un astfel de test. Din această ediție, Bugatti a construit doar cinci exemplare, iar prețul este estimat la 1,7 milioane de lire sterline. Accelerația 0-100 km/h este realizată în doar 2,4 secunde.