Top 5 mașini de forma unui ou
Top 5 mașini de forma unui ou
Citroen Xsara PicassoPoate că astăzi pare o mașină destul de prăfuită, dar în 1999 era o realizare de design foarte reușită. Confortabilă, spațioasă, economică și foarte practică, Xsara Picasso nu scăpa de nicio recenzie din partea jurnaliștilor fără să fie amintită și forma de ou a caroseriei.
Citroen Xsara PicassoPoate că astăzi pare o mașină destul de prăfuită, dar în 1999 era o realizare de design foarte reușită. Confortabilă, spațioasă, economică și foarte practică, Xsara Picasso nu scăpa de nicio recenzie din partea jurnaliștilor fără să fie amintită și forma de ou a caroseriei.
Daewoo MatizUn model care a făcut legendă pe străzile din România (chiar așa, voi ați remarcat să a devenit o raritate?), Daewoo Matiz intră în acest top pe poziția a patra. Bazat pe un proiect Italdesign Giugiaro, micul coreean - devenit ulterior și oltean - a cucerit multe inimi tocmai prin forma rotunjită a caroseriei. Mai - mai că-ți vine să-l ciocnești...
Daewoo MatizUn model care a făcut legendă pe străzile din România (chiar așa, voi ați remarcat să a devenit o raritate?), Daewoo Matiz intră în acest top pe poziția a patra. Bazat pe un proiect Italdesign Giugiaro, micul coreean - devenit ulterior și oltean - a cucerit multe inimi tocmai prin forma rotunjită a caroseriei. Mai - mai că-ți vine să-l ciocnești...
Fiat 600 MultiplaBazat pe platforma lui FIat 600, Multipla putea acomoda șase persoane, în contrast cu lungimea exterioară de 3,5 m (cam cât are astăzi o mașină din clasa mini). Șase oameni în oul ăsta?!
Fiat 600 MultiplaBazat pe platforma lui FIat 600, Multipla putea acomoda șase persoane, în contrast cu lungimea exterioară de 3,5 m (cam cât are astăzi o mașină din clasa mini). Șase oameni în oul ăsta?!
BMW IsettaAceasta este mașina care a salvat BMW de la faliment. Nu, serios, chiar a fost nevoie de gluma asta cu 3-4 roți pentru ca bavarezii să producă astăzi M3/M4 sau i8.
BMW IsettaAceasta este mașina care a salvat BMW de la faliment. Nu, serios, chiar a fost nevoie de gluma asta cu 3-4 roți pentru ca bavarezii să producă astăzi M3/M4 sau i8.
Brütsch MopettaMai „ou” de-atât nici că se poate. Acest „microcar” produs în Marea Britanie folosea un motor de 50 cmc, care îi permitea să atingă maximum 35 km/h. O performanță deloc rea pentru anii 1956-1958.
Brütsch MopettaMai „ou” de-atât nici că se poate. Acest „microcar” produs în Marea Britanie folosea un motor de 50 cmc, care îi permitea să atingă maximum 35 km/h. O performanță deloc rea pentru anii 1956-1958.
Bonus: The Mork Egg MachineȘtiu că am spus deja cinci mașini, dar am găsit-o și o a șasea. Imaginea sugerează cât de cât ce poate face, însă numele spune totul: „The Mork Egg Machine”.
Bonus: The Mork Egg MachineȘtiu că am spus deja cinci mașini, dar am găsit-o și o a șasea. Imaginea sugerează cât de cât ce poate face, însă numele spune totul: „The Mork Egg Machine”.
Bonus: The Mork Egg MachineȘtiu că am spus deja cinci mașini, dar am găsit-o și o a șasea. Imaginea sugerează cât de cât ce poate face, însă numele spune totul: „The Mork Egg Machine”.