Mini Cooper S E Countryman ALL4: Primul Mini hibrid din istoria mărcii

Britanicii de la Mini au lansat primul model hibrid din istoria mărcii, în gama Countryman. MINI Cooper S E Countryman ALL4 urmează exemplu hibridelor plug-in din familia BMW și propune un nivel dinamic ridicat, dar și o autonomie electrică pentru 42 km.

La baza sistemului de propulsie se află un motor termic pe benzină cu trei cilindri, de 1,5 litri și 136 CP, care antrenează puntea față, prin intermediul unei cutii de viteze automate cu ăase trepte Steptronic. Ansamblul este completat de un motor electric cu o putere de 65 kW (88 CP), care acționează roțile punții spate prin intermediul unei . În total, sistemul hibrid produce 224 CP și 385 Nm.

Bateriile Li-Ion, ca și motorul electric, sunt amplasate sub scaunele din spate, fără a afecta spațiul interior. Capacitatea bateriei este de 7,6 kWh și oferă suficientă energie pentru a propulsa Mini Cooper S E Countryman ALL4 în modul electric pe o distanță de până la 42 de kilometri în traficul real. Viteza maximă posibilă în modul electric este 125 km/h. Încărcarea bateriei de la un Wallbox durează numai 2,5 ore, în timp ce folosirea unei prize casnice lungește acest timp la 3:15 ore

Pentru a satisface toate cerințele de mobilitate, primul MINI plug-in hibrid vine cu trei moduri de rulare: AUTO eDRIVE (condus exclusiv electric până la 80 km/h; motorul termic este activat suplimentar la viteze mari, când se accelerează brusc sau când nivelul de încărcare al bateriei scade sub 7 procente), MAX eDRIVE (condus exclusiv electric până la 125 km/h) și Save Battery (nivelul de încărcare al bateriei este menținut la minimum 90% sau este ridicat la acest nivel).

Performanțele dinamice sunt unele foarte bune, așa cum este de așteptat de la un Mini, cu o valoare a accelerației de la 0 al 100 km/h în numai 6,8 secunde.

Adaugă un comentariu