Care este cea mai urâtă mașină românească produsă vreodată?

Niciodată noi, românii, nu am excelat la capitolul design. Cu toate acestea, mașinile produse pe meleaguri mioritice și-au făcut treaba deși nu au arătat extraordinar. Auto-bild propune patru mașini, una mai puțin atrăgătoare ca alta.

Dacia 1100

Dacia 1100 a fost primul model de autoturism produs de producătorul român de automobile Dacia S.A.. Modelul a fost comercializat între anii 1968 și 1971 și a fost un model intermediar până la intrarea în producție a modelului 1300.

Dacia 500 Lăstun

Dacia 500 Lăstun este un autoturism românesc de mici dimensiuni, fabricat între anii 1988 și 1991 la Timișoara. Denumirea acestuia provine de la numele păsării “lăstun”. Producția a avut loc la fosta uzină Tehnometal din Timișoara, devenită ulterior Întreprinderea de Autoturisme Timișoara, iar primul lot de autoturisme a fost pus în vânzare în ianuarie 1989.

Detalii șocante despre MICHAEL SCHUMACHER. Cum a ajuns să arate fostul pilot de Formula 1

Aro ISM

ARO IMS a fost primul vehicul de teren asamblat în România postbelică de către ARO, produs între 1957 și 1975.

Cel mai nebun șofer! Și-a vândut mașina ca să parieze tot pe victoria echipei favorite. Ce a urmat?

Polițistul l-a oprit pentru un control de rutina, dar ce a urmat întrece orice imaginație

SAMSUNG

Oltcit Club

Oltcit a fost o marcă de automobile produse în România, în perioada 1981 – 1995. Oltcit Craiova a apărut în urma unui parteneriat între autoritățile de stat (guvern) române și producătorul francez de automobile Citroën.

Care este cea mai urâtă?

Câte automobile erau înmatriculate la 1 iulie 1909 în București? Câte dintre acestea aparțineau femeilor?

E gata! Chinezii au inaugurat tunelul rutier aflat la cea mai mare altitudine | VIDEO

    Sorin says:

    Lastun, fara discutie. Celelalte neputand fi considerate “romanesti”. Asamblate la noi cu licenta dupa modele frantuzesti si rusesti.
    La standardul de design de atunci, TOATE sunt urate. Iar Dacia a ramas o masina urata si cu cel putin un pas in urma.

    Cornel says:

    Aici e si o doza de ipocrizie din partea criticilor, initial mai toate au fost masini straine, Dacia a fost preluata de la Renault (R8 parca), Oltcit de la Citroen, ARO – IMS de la rusi. Doar Lastunul cred ca era conceptie proprie, desi comparat cu Daewoo Tico, nici nu arata prea rau.

    ionel says:

    dacia 1300 a fost cea mai oribila masina din cate am vazut vreodata.urata a fost si cand a aparut si urata a ramas.semana foarte bine cu un cosciug pe roti.

    Gabriel says:

    Dacia 500 Lăstun fara dubii. Arata chiar ca un rahat de Chihuahua pe roti 🙂

    John Peters says:

    O fi fost uritenie Dacia 1100 ( Renault 8) ,Dar a fost cea mai buna masina romaneasca .Motor,cutie si transmisie indestructibile cu condiția ca șoferul sa fie cel puțin de nivel mediu. As vrea acum sa am una noua .Dacia 1300 a fost ca o gluma proasta. Va rog sa ma credeți ca nu e vorba numai de nostalgie aici .

Adaugă un comentariu