Marca Opel a avut o creştere de 13,9% în 2013 pe piaţa din Romania

Opel a cunoscut în 2013 cea mai mare creştere a unei mărci de import în România, conform comunicării emise azi de Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).

Cu +13,9%, Opel se situează exact la acelaşi nivel cu Dacia, fiind totodată una dintre cele trei mărci din top 10 vânzări de autoturisme ce au înregistrat în 2013 creştere faţă de volumele comercializate în anul anterior, rezultă din datele APIA. Rezultatul are loc în condiţiile unei pieţe care s-a ridicat la 68.702 autoturisme noi în 2013, volum cu 4,8% mai mic decât nivelul anului anterior.

Datorăm aceste rezultate atât gamei actualizate Opel, schimbării imaginii de brand, cât şi măsurilor de adaptare continuă a politicilor noastre comerciale la piaţa românească,' explică Cristian Milea, Opel România Country Director.

 

România se află printre cele 11 pieţe europene în care Opel şi-a crescut cota de piaţă, în ciuda condiţiilor economice cunoscute. Modelele de volum rămân Corsa şi Astra, aşteptăm însă curând performanţe similare şi pentru noul Insignia, lansat la finalul anului trecut', a continuat el.

Adaugă un comentariu