Povestea Daciei 1310 TS cu motor de 150 de CP

La Târgul Internațional București din anul 1980, Dacia a prezentat lumii modelul 1310 TS, un vehicul luxos destinat doar exportului.

Se spune că aceasta a fost dorința lui Nicolae Ceaușescu, de a trimite la export un model luxos al uzinei de la Mioveni. Și și-a dorit-o atât de mult încât a avut una chiar în garaj.

Dacia 1310 TS se bucura de o serie de dotări incredibile pentru vremea respectivă: ornamente cromate, plafon și interior de vinilin maro, radio cu două difuzoare, sistem de răcire cu electro-ventilator și scaune cu tetieră.

Un șofer a îndrăznit’ să-i dea flash-uri unui taximetrist! Ce a urmat a speriat pe toată lumea! | VIDEO

Toți șoferii trebuie să știe asta! Cum se conduce corect o mașină!

Dacia Duster – primele poze cu interiorul!

Imediat după ce a fost produs, un astfel de model a fost ales chiar de Nicolae Ceaușescu, care a circulat cu el o bună bucată de vreme până să opteze pentru Dacia 2000.

E drept, mașina aleasă de dictator a fost modificată de către inginerii de la Renault chiar în Franța. Aceștia i-au pus sub capotă un motor modificat de Renault 12 Gordini de 150 de CP.

Prima mașină adevărată fabricată în România! Se vindea ca pâine caldă!

Sursă: 4tuning.ro

Adaugă un comentariu

Articole similare