Toyota România raportează o cifră de afaceri record pentru primul semestru din 2017

Grupul Inchape, din care face parte Toyota România, raportează o cifră de afaceri de 116,4 milioane de euro în primul semestru din 2017, în creștere cu 25,9% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Rezultatul reprezintă o performanță pentru ultimii 7 ani raportați de companie, fiind primul semestru în care cifra de afaceri depășește acest prag.

Creșterea se datorează comercializărilor  de mașini noi și mixului de vânzări în care Lexus și automobilele hibride au jucat un rol esențial. Vânzarea de piese și accesorii a contribuit, de asemenea, la creșterea vizibilă a cifrei de afaceri. În urma activității, pe acest segment au fost generate peste 7 milioane de euro, creștere cu peste 8% față de perioada similară a anului precedent.

Cel mai bine vândut model cu motorizare convențională este Toyota Corolla, model ce reprezintă peste 25% din vânzările grupului. În ceea ce privește motorizarea hibridă, Yaris Hybrid a fost cel mai bine vândut model, astfel că în segmentul de mașini eco, Toyota Hybrid ajunge la o cotă totală de piață de 88% în prima jumătate a acestui an, cu 863 de unități vândute.

 Toyota – cel mai valoros brand auto

Compania de cercetare de piață Kantar Millward Brown a lansat, pentru al 12-lea an, analiza „Top 100 BrandZ’, un clasament al celor mai valoroase mărci din lume, în urma căruia a reieșit că Toyota și-a păstrat, pentru a 10-a oară, titlul de cel mai valoros brand auto.

Astfel, valoarea mărcii Toyota a depășit-o pe cea a unor branduri auto precum BMW și Mercedes-Benz, care se situează pe următoarele două poziții – marca BMW este evaluată la 24,6 miliarde dolari și se plasează pe locul doi în clasament, în timp ce Mercedes-Benz se situează pe locul trei, cu o valoare a mărcii estimată la 23,5 miliarde dolari.

Adaugă un comentariu