Volkswagen vrea să diferențieze mai bine brandurile din portofoliul

Volkswagen va diferenția mai mult cele trei mărci de masă din portofoliul său (VW, Skoda și Seat), pentru a reduce suprapunerile și a calma tensiunile interne.

De necrezut! Ce se află în mijlocul șoselei, la intrarea în… Caracal | FOTO

Volkswagen, cel mai mare constructor auto mondial și european, vrea să devină mai eficient pentru a putea finanța tranziția la vehiculele electrice în urma scandalului Dieselgate.

Cum ajung românii să plătească pentru mașina lor mai mult decât alți șoferi

Povestea mașinii de colecție care a fost salvată de regizorul Nae Caramfil. E unicat și valorează sute de mii de euro

Matthias Mueller a informat că boardul executiv a fixat noi obiective pentru mărcile sale de masă pe baza celor 14 grupuri de clienți de pe piața europeană. “Principala provocare este să atingem o acoperire perfectă a pieței cu teritorii clare pentru mărci. Trebuie să fim capabili să utilizăm mai bine sinergiile pe care le oferă alianța noastră unică de mărci”, a declarat Matthias Mueller, la o reuniune a aproximativ 400 de manageri organizată la Wolfsburg.

INCREDIBIL! Cum face MIRCEA BADEA când e oprit de poliție! VIDEO    

Mașina de doar 2500 de euro CARE MERITĂ CUMPĂRATĂ!    

O serie de surse din interiorul VW au declarat săptămâna trecută pentru Reuters că managerii și sindicatele de la VW vor să reducă concurența care vine de la marca low-cost Skoda, prin mutarea unei părți din producție în Germania. În replică, Skoda și-a reafirmat angajamentul față de țara de origine, anunțând că intenționează să facă angajări în Cehia.

Sursa: reuters.com

taguri
Adaugă un comentariu