Mazda CX-3: Cat de bun este viitorul SUV Mazda?

Mazda CX-3 este noul model lansat de producatorul japonez pe segmentul SUV-urilor de clasa mica. Designul indraznet promite un comportament dinamic pe masura, dar care este pana la urma realitatea?

Mazda CX-3 va fi disponibila din toamna, cu trei motorizari – doua Skyactiv-G pe benzina – 120 CP si 150 CP – si una diesel Skyactiv-D de 105 CP. Acestea vor putea fi comandate cu tractiune fata (unitatea pe benzina de 120 CP si cea diesel) sau integrala (cea pe benzina de 150 CP si cea diesel). De asemenea, oricare dintre motorizari pot fi cuplate la o cutie de viteze manuala Skyactiv-MT sau automata Skyactiv-Drive, ambele cu sase rapoarte.

image010

Prima experienta de conducere din Barcelona a avut ca protagonist Mazda CX-3 cu motorizarea Skyactiv-D de 1,5 litri, tractiune integrala si cutie de viteze manuala. Pentru inceput, micul samurai este inca putin aspru. Insonorizarea si absorbtia vibratiilor mai au nevoie de imbunatatiri, dar japonezii mai au jumatate de an la dispozitie pentru a “netezi” aceste margini taioase. Este interesant ca, fata de Mazda2, s-a optat pentru motorizari pe benzina mai mari (2,0 litri fata de 1,5 litri), fara ca acest upsize sa fie urmat si in cazul dieselului. Credem ca o unitate mai mare i s-ar potrivi mai bine lui CX-3, care se simte uneori submotorizat cu unitatea Skyactiv-D de 105 litri.

Mazda CX-3 Plansa de bord

Maimulte informatii despre viitoarea Mazda CX-3, precum si impresii detaliate despre masinile testate in Barcelona puteti citi in revista Auto Bild nr. 7/2015, care apare pe piata pe 2 aprilie.

    dacian says:

    Articol si masina frumoase. O singura remarca: Se scrie corect “jinba ittai”, e japoneza si simbolizează unitatea , in cazul asta, sofer – masina.

Adaugă un comentariu