Opel Corsa: cat de bun este noul model? Primele impresii de conducere

A cincea generatie Opel Corsa apeleaza la farmecul lui ADAM si tehnologia moderna pentru a cuceri segmentul clasei mici. Noi am condus-o in premiera la Frankfurt si va prezentam primele impresii.

Dupa 32 de ani si peste 12 milioane de masini vandute, Opel Corsa isi propune sa rescrie standardele segmentului clasei mici cu cea de a cincea generatie. Noul model imprumuta din farmecul micului ADAM la exterior, pastreaza proportiile traditionale ale generatiei anterioare, dar schimba complet ingredientele tehnice.

Platforma noua, motoare noi, tehnologie noua si sisteme de asistenta ultramoderne, multe dintre acestea prezente pentru prima oara in acest segment, fac din noul Opel Corsa o atractie irezistibila in clasa mica. Adaugati la toate acestea un design reusit si un interior extrem de atractiv, garnisat cu materiale de calitate si aveti in fata reteta succesului. Pentru a vedea ce stie noul Opel Corsa, am fost la Frankfurt, unde am condus motorizarile turbo pe benzina de 1,0 litru/115 CP cu trei cilindri si, respectiv, de 1,4 litri/100 CP cu patru cilindri. De departe, micul motor cu trei cilindri il eclipseaza pe fratele sau mai mare, atat in ceea ce priveste performantele dinamice, cat si (mai ales) in ceea ce priveste rafinamentul. Opel l-a dotat cu un arbore de echilibrare, o premiera in segment, astfel ca vibratiile sunt reduse la minimum. Vivace si dornic de turatii, motorul cu trei cilindru este o alegere mult mai inspirata decat cel de 1,4 litri, care este rugos si zgomotos in sarcina.

Mai multe informatii despre noua generatie Opel Corsa si impresii de la test drive-ul din Germania cititi in revista Auto Bild nr. 23, care apare pe 13 noiembrie.