Mazda_MX-30_-R-EV_0067-scaled
Mazda-MX-30_e-Skyactiv_R-EV-2024-1600-16
Mazda-MX-30_e-Skyactiv_R-EV-2024-1600-22
Mazda-MX-30_e-Skyactiv_R-EV-2024-1600-27
Mazda-MX-30_e-Skyactiv_R-EV-2024-1600-1e
Mazda-MX-30_e-Skyactiv_R-EV-2024-1600-1f
Mazda-MX-30_e-Skyactiv_R-EV-2024-1600-2a
Mazda-MX-30_e-Skyactiv_R-EV-2024-1600-2b
Mazda-MX-30_e-Skyactiv_R-EV-2024-1600-2c
Zazda_MX-30_R-EV
0mazda_MX-30_R-EV
Cu Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV, japonezii au trecut de două milioane de automobile cu motor cu piston rotativ produse.
Mazda-MX-30_e-Skyactiv_R-EV-2024-1600-16
Închide
Created with Sketch.
2
/
12
Știri
mai multe articole
Factor premium
Limbajul stilistic îl face să pară mai mare decât e, dar Mercedes-Benz GLB are și alte argumente calibrate pe aceeași idee
citeste articolul
Concept original
Ergonomie și modularitate de top, dar pe care Citroën ELO Concept le propune sub un design pe care l-am numi „tehno-rebel”
citeste articolul
Cecilia Tudor, Director General Renault Europa de Sud-Est, distinsă cu Premiul pentru Industrie și Inovație la Gala franco-română „Women in Economy” de la Paris
citeste articolul