_aillstr_Holden Monaro_pub
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-01
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-1a
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-02
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-04
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-05
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-11
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-12
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-17
Holden-Coupe_Concept-1998-1600-01
Holden-Coupe_Concept-1998-1600-02
Holden-Coupe_Concept-1998-1600-04
Holden-Coupe_Concept-1998-1600-06
Holden-HSV_Coupe_4-2003-1600-02
Holden-HSV_Coupe_4-2003-1600-04
Holden-HSV_Coupe_4-2003-1600-05
Holden-HSV_Coupe_4-2003-1600-06
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-01
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-03
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-08
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-14
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-15
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-17
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-19
Uneori, deși eforturile inginerilor și designerilor ajung la forme remarcabile, peste ele se așterne uitarea: Pontiac GTO/Holden Monaro
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-11
Închide
Created with Sketch.
7
/
25
Știri
mai multe articole
Visul materializat
Linia dintre realitate și ficțiune, ștearsă de BMW M4 GT3 EVO Fortnite & Rocket League, exemplar real expus la BMW Welt
citeste articolul
Test Drive
BYD Sealion 7: Șah-Mat
citeste articolul
Facelift și upgrade
Cea mai puternică versiune Dacia Logan realizată până în prezent este acum disponibilă pentru comenzi
citeste articolul