_aillstr_Holden Monaro_pub
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-01
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-1a
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-02
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-04
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-05
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-11
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-12
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-17
Holden-Coupe_Concept-1998-1600-01
Holden-Coupe_Concept-1998-1600-02
Holden-Coupe_Concept-1998-1600-04
Holden-Coupe_Concept-1998-1600-06
Holden-HSV_Coupe_4-2003-1600-02
Holden-HSV_Coupe_4-2003-1600-04
Holden-HSV_Coupe_4-2003-1600-05
Holden-HSV_Coupe_4-2003-1600-06
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-01
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-03
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-08
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-14
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-15
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-17
Holden-VZ_Monaro-2004-1600-19
Uneori, deși eforturile inginerilor și designerilor ajung la forme remarcabile, peste ele se așterne uitarea: Pontiac GTO/Holden Monaro
Pontiac-GTO_5.7-2004-1600-1a
Închide
Created with Sketch.
3
/
25
Știri
mai multe articole
Excepțional
Faza aceea, când lași toate regulile în urmă ca să obții iluminarea: Aston Martin Valkyrie LM e altceva decât ce pare a fi!
citeste articolul
Test Drive
Volvo XC90: Etalonul siguranței
citeste articolul
Performer de top
Prestații de supercar pentru un SUV de lux: Bentley Bentayga Speed, materializare a unei expresii absolutiste în toate privințele
citeste articolul