image001
image001
image002
image002
image007
image007
image009
image009
image008
image008
image004
image004
image005
image005
image006
image006
Renault Clio interiorRenault Clio impresioneaza prin cockpitul proaspat, ergonomia buna a comenzilor, dar si prin centrala Media Nav oferita standard incepand cu al doilea nivel de echipare. Butonul „Eco“ limiteaza cuplul motorului si asigura o economie de combustibil de pana la 10%.
Renault Clio interiorRenault Clio impresioneaza prin cockpitul proaspat, ergonomia buna a comenzilor, dar si prin centrala Media Nav oferita standard incepand cu al doilea nivel de echipare. Butonul „Eco“ limiteaza cuplul motorului si asigura o economie de combustibil de pana la 10%.
Renault Clio interiorRenault Clio impresioneaza prin cockpitul proaspat, ergonomia buna a comenzilor, dar si prin centrala Media Nav oferita standard incepand cu al doilea nivel de echipare. Butonul „Eco“ limiteaza cuplul motorului si asigura o economie de combustibil de pana la 10%.
Renault Clio interiorRenault Clio impresioneaza prin cockpitul proaspat, ergonomia buna a comenzilor, dar si prin centrala Media Nav oferita standard incepand cu al doilea nivel de echipare. Butonul „Eco“ limiteaza cuplul motorului si asigura o economie de combustibil de pana la 10%.
Renault Clio interiorRenault Clio impresioneaza prin cockpitul proaspat, ergonomia buna a comenzilor, dar si prin centrala Media Nav oferita standard incepand cu al doilea nivel de echipare. Butonul „Eco“ limiteaza cuplul motorului si asigura o economie de combustibil de pana la 10%.
Renault Clio interiorRenault Clio impresioneaza prin cockpitul proaspat, ergonomia buna a comenzilor, dar si prin centrala Media Nav oferita standard incepand cu al doilea nivel de echipare. Butonul „Eco“ limiteaza cuplul motorului si asigura o economie de combustibil de pana la 10%.
Renault Clio interiorRenault Clio impresioneaza prin cockpitul proaspat, ergonomia buna a comenzilor, dar si prin centrala Media Nav oferita standard incepand cu al doilea nivel de echipare. Butonul „Eco“ limiteaza cuplul motorului si asigura o economie de combustibil de pana la 10%.
Renault Clio portbagajLocul in spate este decent, atat la cap, cat si la genunchi, iar bancheta este comoda. Portbagajul inghite intre 300 si 1.146 de litri, podeaua nu este plana.
Renault Clio portbagajLocul in spate este decent, atat la cap, cat si la genunchi, iar bancheta este comoda. Portbagajul inghite intre 300 si 1.146 de litri, podeaua nu este plana.
Renault Clio locuri spateLocul in spate este decent, atat la cap, cat si la genunchi, iar bancheta este comoda. Portbagajul inghite intre 300 si 1.146 de litri, podeaua nu este plana.
Renault Clio locuri spateLocul in spate este decent, atat la cap, cat si la genunchi, iar bancheta este comoda. Portbagajul inghite intre 300 si 1.146 de litri, podeaua nu este plana.
Seat Ibiza interiorAtmosfera la bordul lui Seat Ibiza este mult prea sobra, iar plasticele sunt dure. Calitatea fabricatiei ramane totusi solida. Radioul are o singura versiune, defilarea prin meniuri nu e intuitiva.
Seat Ibiza interiorAtmosfera la bordul lui Seat Ibiza este mult prea sobra, iar plasticele sunt dure. Calitatea fabricatiei ramane totusi solida. Radioul are o singura versiune, defilarea prin meniuri nu e intuitiva.
Seat Ibiza interiorAtmosfera la bordul lui Seat Ibiza este mult prea sobra, iar plasticele sunt dure. Calitatea fabricatiei ramane totusi solida. Radioul are o singura versiune, defilarea prin meniuri nu e intuitiva.
Seat Ibiza interiorAtmosfera la bordul lui Seat Ibiza este mult prea sobra, iar plasticele sunt dure. Calitatea fabricatiei ramane totusi solida. Radioul are o singura versiune, defilarea prin meniuri nu e intuitiva.
Seat Ibiza interiorAtmosfera la bordul lui Seat Ibiza este mult prea sobra, iar plasticele sunt dure. Calitatea fabricatiei ramane totusi solida. Radioul are o singura versiune, defilarea prin meniuri nu e intuitiva.
Seat Ibiza interiorAtmosfera la bordul lui Seat Ibiza este mult prea sobra, iar plasticele sunt dure. Calitatea fabricatiei ramane totusi solida. Radioul are o singura versiune, defilarea prin meniuri nu e intuitiva.
Seat Ibiza interiorAtmosfera la bordul lui Seat Ibiza este mult prea sobra, iar plasticele sunt dure. Calitatea fabricatiei ramane totusi solida. Radioul are o singura versiune, defilarea prin meniuri nu e intuitiva.
Seat Ibiza interiorAtmosfera la bordul lui Seat Ibiza este mult prea sobra, iar plasticele sunt dure. Calitatea fabricatiei ramane totusi solida. Radioul are o singura versiune, defilarea prin meniuri nu e intuitiva.
Seat Ibiza locuri spateSpatiul in spate este destul de ingust la genunchi, iar portbagajul este cel mai mic (292-940 de litri). Pentru rabatarea banchetei trebuie scoase tetierele.
Seat Ibiza locuri spateSpatiul in spate este destul de ingust la genunchi, iar portbagajul este cel mai mic (292-940 de litri). Pentru rabatarea banchetei trebuie scoase tetierele.
Seat Ibiza portbagajSpatiul in spate este destul de ingust la genunchi, iar portbagajul este cel mai mic (292-940 de litri). Pentru rabatarea banchetei trebuie scoase tetierele.
Seat Ibiza portbagajSpatiul in spate este destul de ingust la genunchi, iar portbagajul este cel mai mic (292-940 de litri). Pentru rabatarea banchetei trebuie scoase tetierele.
Peugeot 208 interiorPeugeot 208 debordeaza de originalitate, emblematice fiind volanul ingust si panoul de instrumente suprainaltat. Calitatea materialelor si a fabricatiei este excelenta, ergonomia este buna. Butonul „Eco“ controleaza sistemul start&stop.
Peugeot 208 interiorPeugeot 208 debordeaza de originalitate, emblematice fiind volanul ingust si panoul de instrumente suprainaltat. Calitatea materialelor si a fabricatiei este excelenta, ergonomia este buna. Butonul „Eco“ controleaza sistemul start&stop.
Peugeot 208 interiorPeugeot 208 debordeaza de originalitate, emblematice fiind volanul ingust si panoul de instrumente suprainaltat. Calitatea materialelor si a fabricatiei este excelenta, ergonomia este buna. Butonul „Eco“ controleaza sistemul start&stop.
Peugeot 208 interiorPeugeot 208 debordeaza de originalitate, emblematice fiind volanul ingust si panoul de instrumente suprainaltat. Calitatea materialelor si a fabricatiei este excelenta, ergonomia este buna. Butonul „Eco“ controleaza sistemul start&stop.
Peugeot 208 interiorPeugeot 208 debordeaza de originalitate, emblematice fiind volanul ingust si panoul de instrumente suprainaltat. Calitatea materialelor si a fabricatiei este excelenta, ergonomia este buna. Butonul „Eco“ controleaza sistemul start&stop.
Peugeot 208 portbagajBancheta este bine profilata si comoda, spatiul este suficient. Portbagajul inghite intre 285 si 1.152 de litri, dar suprafata de incarcare nu este plana.
Peugeot 208 portbagajBancheta este bine profilata si comoda, spatiul este suficient. Portbagajul inghite intre 285 si 1.152 de litri, dar suprafata de incarcare nu este plana.
Peugeot 208 locuri spateBancheta este bine profilata si comoda, spatiul este suficient. Portbagajul inghite intre 285 si 1.152 de litri, dar suprafata de incarcare nu este plana.
Peugeot 208 locuri spateBancheta este bine profilata si comoda, spatiul este suficient. Portbagajul inghite intre 285 si 1.152 de litri, dar suprafata de incarcare nu este plana.
Renault Clio motorPremiatul motor dCi de 1,5 litri al lui Renault este acum mai rafinat si mai economic. Consumul mediu afisat este de numai 3,4 l/100 km.
Renault Clio motorPremiatul motor dCi de 1,5 litri al lui Renault este acum mai rafinat si mai economic. Consumul mediu afisat este de numai 3,4 l/100 km.
Seat Ibiza motor TDIMotorul TDI de 1,6 litri este relativ zgomotos pe Ibiza, dar trage viguros. Consumul de combustibil este mai mare decat la modelele franceze.
Seat Ibiza motor TDIMotorul TDI de 1,6 litri este relativ zgomotos pe Ibiza, dar trage viguros. Consumul de combustibil este mai mare decat la modelele franceze.
Peugeot 208 motor e-HDIUnitatea 1.6 e-HDi a lui 208 este singura din test care permite recuperarea energiei de franare. Rafinamentul este suveran.
Peugeot 208 motor e-HDIUnitatea 1.6 e-HDi a lui 208 este singura din test care permite recuperarea energiei de franare. Rafinamentul este suveran.
Verdict
Verdict