GTI2_GTI6_SKR10Sportivul Golf, ieri si azi: barele rotii din grila il tradeaza pe GTI si in oglinzile retrovizoare.
GTI2_GTI6_SKR10Sportivul Golf, ieri si azi: barele rotii din grila il tradeaza pe GTI si in oglinzile retrovizoare.
VW_Golf_6_GTI_SKR03
VW_Golf_6_GTI_SKR03
VW_Golf_6_GTI_SKR43All-rounder sportiv: Golf GTI actual combină mult confort și siguranță cu stilul dinamic de conducere.
VW_Golf_6_GTI_SKR43All-rounder sportiv: Golf GTI actual combină mult confort și siguranță cu stilul dinamic de conducere.
VW_Golf_6_GTI_SKR23Golf VII: cu greu ar mai incapea aici ceva in plus in materie de echipamente. Si aici, scaunele sunt in carouri.
VW_Golf_6_GTI_SKR23Golf VII: cu greu ar mai incapea aici ceva in plus in materie de echipamente. Si aici, scaunele sunt in carouri.
VW_Golf_6_GTI_SKR21Etrierele roșii anunță că Golf GTI are și un sistem de frânare foarte eficient.
VW_Golf_6_GTI_SKR21Etrierele roșii anunță că Golf GTI are și un sistem de frânare foarte eficient.
VW_Golf_6_GTI_SKR24Cutia DSG cu șapte trepte, cu schimbările sale line, garantează o accelerație fără smucituri.
VW_Golf_6_GTI_SKR24Cutia DSG cu șapte trepte, cu schimbările sale line, garantează o accelerație fără smucituri.
VW_Golf_6_GTI_SKR28Merită să arunci o privire: Manșoanele planetarelor nu au nici ciupituri, nici urme de vaselină.
VW_Golf_6_GTI_SKR28Merită să arunci o privire: Manșoanele planetarelor nu au nici ciupituri, nici urme de vaselină.
VW_Golf_6_GTI_SKR29Puntea spate la control: Totul este perfect, nicio urmă de rugină. Doar câteva pete maronii, nesemnificative.
VW_Golf_6_GTI_SKR29Puntea spate la control: Totul este perfect, nicio urmă de rugină. Doar câteva pete maronii, nesemnificative.
VW_Golf_6_GTI_SKR34Arcuri și evacuare: Fără probleme aparente. Amortizoarele sunt, de asemenea, complet uscate.
VW_Golf_6_GTI_SKR34Arcuri și evacuare: Fără probleme aparente. Amortizoarele sunt, de asemenea, complet uscate.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR61Un clasic excelent întreținut: G60 va fi un youngtimer după numai patru ani, iar valoarea sa va crește.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR61Un clasic excelent întreținut: G60 va fi un youngtimer după numai patru ani, iar valoarea sa va crește.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR03
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR03
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR11Interiorul lui Golf II: milioane au cunoscut acest decor angular. Doar tapiteria in carouri tradeaza GTI.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR11Interiorul lui Golf II: milioane au cunoscut acest decor angular. Doar tapiteria in carouri tradeaza GTI.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR10Model de colecție cu un confort ridicat în exploatare și valențe practice deosebite.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR10Model de colecție cu un confort ridicat în exploatare și valențe practice deosebite.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR28Pe plăcuța roșie vei putea citi G60, mai ales dacă te-a depășit și acum.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR28Pe plăcuța roșie vei putea citi G60, mai ales dacă te-a depășit și acum.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR20Asta este pe dedesubt: Faimosul G-Lader este antrenat de arborele cotit și este durabil, dacă nu este modificat.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR20Asta este pe dedesubt: Faimosul G-Lader este antrenat de arborele cotit și este durabil, dacă nu este modificat.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR21Fără scurgeri: Capacul chiulasei este curat, fără nicio urmă de ulei.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR21Fără scurgeri: Capacul chiulasei este curat, fără nicio urmă de ulei.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR41Uzură normală: Toba finală arată câteva pete maro, dar la această vârstă sunt perfect normale.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR41Uzură normală: Toba finală arată câteva pete maro, dar la această vârstă sunt perfect normale.
VW_Golf_ 2 _GTI_SKR41Uzură normală: Toba finală arată câteva pete maro, dar la această vârstă sunt perfect normale.