(P) Shell CO2 & Energy tracker

vezi galeria foto

Shell CO2 & Energy tracker este live în ROMÂNIA prin Elgeka-Ferfelis – PILOTUL este live!


15 septembrie 2021, acțiunea pilot Shell CO2 & Energy tracker a fost lansată în România și presupune conectarea la internet a primului afișaj electronic care prezintă rezultatele economiei de combustibil și ale economiei asociate de CO2 pe care atelierele de service le pot oferi clienților lor promovând si utilizând uleiurile de motor Shell Helix.

Existau și în trecut specificații cu privire la performanța economiei de combustibil a uleiurilor de motor: standardul de referință al industriei revendicat pe fișa tehnică.


Dar în realitate, 15W40 nu mai este folosit. Astfel, prin intermediul programului, se va calcula consumul personal de combustibil la nivel individual, evaluând diferența dintre uleiul de motor folosit anterior și un nou ulei de motor eficient din punct de vedere energetic existent în portofoliul Shell Helix.
Orientarea clienților către un ulei de motor mai eficient din punct de vedere energetic va oferi economie suplimentară de combustibil și reducere de CO2 asociată acestuia.

Colectarea datelor este realizată de către consilierii de service sau de către mecanici, inovând astfel față de concurență și demonstrând clienților o valoare tangibilă prin intermediul aplicației mobile, disponibilă în App Store și Google Play, numită Shell CO2 & Energy tracker.


Astfel, utilizând aplicația Shell CO2 & Energy tracker, consilierii de service colectează date despre kilometrajul total, data înregistrării vehiculului, tipul de combustibil, uleiul de motor folosit anterior, uleiul de motor nou. Odată ce toate datele sunt introduse, SHELL CO2 & ENERGY TRACKER va efectua analiza și va afișa atât economia de combustibil, cât și rezultatele cu privire la kilogramele de CO2 salvate.


Totul se întâmplă fără a compromite protecția motorului, durabilitatea uleiului și fără a schimba obiceiurile, kilometrajul sau calitatea combustibilului.
Aplicația Shell CO2 & Energy este un CVP pentru care se așteaptă brevetarea, protejată împotriva concurenței și care permite evaluarea rezultatelor pozitive ale economiei de combustibil atât pentru trecerea de la 10W la 5W, cât și pentru trecerea de la 5W la 0W.
Când schimbul de ulei se realizează prin trecerea de la 5W la 0W, beneficiul va încorpora și un produs neutru de carbon pentru sinergii maxime între cele două concepte.


Pentru clienții comerciali, oferim o propunere digitală complet integrată, cu posibilitatea de a măsura și cumula rezultatele economiei de combustibil și ale economiei de CO2 la diferite niveluri de distribuție (ateliere de service/distribuitori/motorfactor).

Pentru șoferi se apreciază și mai mult beneficiile utilizării uleiurilor Shell Helix de vâscozitate redusă și se comunică documentat contribu-
ția personalizată la o conducere mai durabilă a autovehiculului. În acest fel, aceștia se bucură de avantajele complete ale produselor Shell Helix Ultra, economii tangibile de costuri rezultate dintr-un consum redus de combustibil și economii personalizate de CO2.


Shell CO2 & Energy tracker simplu, rapid, cu rezultate instantanee!

www.uleiuri-lubrifianti.com.ro

Disclaimer:
Economiile de combustibil indicate de acest instrument sunt valori tipice observate atât în evaluarea în teren, cât și în testele de laborator. Ele nu reprezintă o garanție că se vor realiza economii. Economiile reale pot fi mai mari sau mai mici decât în acest calcul. Îmbunătă-
țirea economiei de combustibil este derivată din testul economiei de combustibil M111 folosind 15W-40 ca referință. % Delta al economiei de combustibil se obține prin evaluarea diferenței dintre cei doi lubrifianți utilizați, măsurați în raport cu standardul industrial ACEA M111 – Folosind factorul de intensitate GES 2,63 kg CO2/litru pentru motorină și 2,36 kg CO2/litru pentru benzina -Tank-to-Wheel – (Sursa: JEC WtW Study v4.a, 2014, utilizat și în valorile implicite ale Directivei UE privind calitatea combustibililor). Numerele afișate pe ecran sunt rezultatele unui calcul automat și ale unei introduceri manuale de date care poate fi supusă inexactității.
CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE