Noua motorizare turbodiesel de 1,8 litri propusa de marca nipona afiseaza o putere ridicata pentru cilindreea respectiva: 150 CP. Raportul sau de compresie de 14,9:1 este cel mai redus din lume la un motor turbodiesel din orice domeniu tehnic. Mentionam ca motorul Mitsubishi este fabricat in intregime din aluminiu, are turbina cu geometrie variabila, alimentare commonrail si injectie directa, plus distributie variabila. Emisiile sale de CO2 sunt de numai 145 g/km.
,
Auto Bild Romania
in Știri
13 – Motor diesel Mitsubishi
Recordul de compresie redusa al noilor motoare diesel Mitsubishi.
-
Articole similare
-
Poți avea încredere în această frumusețe: evaluare maximă, de cinci stele, pentru Mazda6e la testele de siguranță Euro NCAP
Mazda6e, cel mai recent model complet electric al mărcii nipone, a obținut un scor general…
-
Succes pentru Ford E-Transit Custom în România: van-ul diviziei Ford Pro, ales pentru misiunile intense ale flotei Sezamo
Ford E-Transit Custom devine element constitutiv al flotei supermarketului online Sezamo. Primele 25 de exemplare…
-
Un eveniment de presă din Marea Britanie a onorat Dacia Bigster cu titlul de Family Car of the Year 2025, iar asta nu e tot!
Dacă un singur vector media, chiar important, spune ceva despre Dacia Bigster – asculți, dar…
-
Propunerile tentante ale coreenilor includ acum KGM Torres Full Hybrid. Cum sună 204 CP la 30.929 de euro?
Tocmai am menționat prețul promoțional cu TVA inclusă pentru versiunea KGM Torres Club cu sistem…
-
Premiere naționale din partea chinezilor care au atras atențiala SAB 2025: BYD Seal 5 DM-i și Seal 6 DM-i
Din categoria mașini despre care nu prea știai că există, dar pe care, o dată…