Noua motorizare turbodiesel de 1,8 litri propusa de marca nipona afiseaza o putere ridicata pentru cilindreea respectiva: 150 CP. Raportul sau de compresie de 14,9:1 este cel mai redus din lume la un motor turbodiesel din orice domeniu tehnic. Mentionam ca motorul Mitsubishi este fabricat in intregime din aluminiu, are turbina cu geometrie variabila, alimentare commonrail si injectie directa, plus distributie variabila. Emisiile sale de CO2 sunt de numai 145 g/km.
,
Auto Bild Romania
in Știri
13 – Motor diesel Mitsubishi
Recordul de compresie redusa al noilor motoare diesel Mitsubishi.
-
Articole similare
-
Concentrare transtemporală extraordinară a patrimoniului BMW la National Golf & Country Club, cu unele piese inestimabile
În cadrul arhitectural contemporan, ilustrativ pentru primul sfert de secol al celui de-al treilea mileniu,…
-
RoBuild 2025 – Când industria întâlnește emoția!
Ediția a 3-a a târgului-festival RoBuild s-a încheiat după trei zile intense, pline de emoţie,…
-
(P) IBM Manta Data Lineage: control total asupra datelor, într-o industrie auto din ce în ce mai digitală
Industria auto nu mai este de mult doar despre motoare, design și performanță. Astăzi, fiecare…
-
Noua nuanță cu inspirație solară adăugată la oferta top-modelelor BMW Seria 7, prezentată în premieră absolută în România
În percepția românească tipică, nuanțele spectrului crem, unt, galben-pai sau galben-stins sunt apreciate pentru că…
-
Faza aceea, când lași toate regulile în urmă ca să obții iluminarea: Aston Martin Valkyrie LM e altceva decât ce pare a fi!
Există reguli pentru vehiculele înmatriculabile, există reguli pentru automobilele de competiție – în general, există…