Noua motorizare turbodiesel de 1,8 litri propusa de marca nipona afiseaza o putere ridicata pentru cilindreea respectiva: 150 CP. Raportul sau de compresie de 14,9:1 este cel mai redus din lume la un motor turbodiesel din orice domeniu tehnic. Mentionam ca motorul Mitsubishi este fabricat in intregime din aluminiu, are turbina cu geometrie variabila, alimentare commonrail si injectie directa, plus distributie variabila. Emisiile sale de CO2 sunt de numai 145 g/km.
,
Auto Bild Romania
in Știri
13 – Motor diesel Mitsubishi
Recordul de compresie redusa al noilor motoare diesel Mitsubishi.
-
Articole similare
-
Dozare justă a avantajelor favorabile electromobilității – asta promite Cupra Raval, a cărui lansare e programată în 2026
Poate că atitudinea majoritar refractară (nu și nemotivată!) cu care clientela europeană a întâmpinat apariția…
-
Evoluția înmatriculărilor în România: final de an optimist cu Dacia în prim plan, iar Ford dă un impuls semnificativ la electrice
Conform comunicatului de presă din parte APIA datat 02.1.2025, aflăm că în luna noiembrie 2025…
-
Nissan Qashqai e-Power: O hibridă pentru iubitorii de electrice
Nissan introduce o nouă evoluție a sistemului său hibrid e-Power pe Qashqai, marcând a doua…
-
Spunea cineva că s-a terminat cu dieselul? Iată că nu! Audi Q5 și A6 beneficiază acum de noi versiuni de motorizare V6 TDI!
Audi își extinde gama de motoare pentru Audi Q5 (consum combinat de combustibil: 6,8–5,8 l/100…
-
BYD lansează prima campanie de Black Friday în România: avans 0% la leasing și încărcări gratuite pentru până la 15.000 km/an
BYD lansează în premieră în România o campanie complexă de Black Friday, realizată în parteneriat…