Tot la Wortherseetour a fost vazut si prototipul de roadster Skoda Fabia RS 2000. La baza acestei viziuni oarecum naive sa afla, totusi, masina de competitie Fabia Super Rally 2000. Modificarile aduse celui mai mic model din gama Skoda au o vizibila tenta de exagerare. S-au pastrat cele patru portiere ale caroseriei de serie si, partial, montantul central (pentru a sustine geamurile). S-a insistat pe ideea unui habitaclu patru locuri, desi nu stim cine ar fi dispus sa se aseze in spate intr-un asemenea vehicul. O singura aplicatie se intrevede pentru o asemenea masina: convingi soacra sa stea in spate, apoi bagi ceva peste 200 km/h si, dupa vreo 30 de minute, sigur va capata si pneumonie, si meningita. Sincer si strict din punctul de vedere al designului, tipul care a facut Dacia Logan decapotabila s-a descurcat mult mai bine.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Brotacelul furios: Fabia RS 2000
Skoda Fabia nu mai vrea sa fie o mica masina de oras cuminte…
-
Articole similare
-
Echipa Dacia Sandriders se declară pregătită pentru Raliul Portugaliei. Motivația și experiența vor conta, de asemenea.
Revenirea din această toamnă pe traseele de rally-raid este deosebit de importantă pentru echipa Dacia…
-
Arte vizuale, animație stradală stradală nocturnă și MINI, ca element al culturii urbane contemporane
Pentru că automobilul e, în definitiv, un produs industrial și pentru că, inevitabil, utilizarea sa…
-
BYD Seal: Născut învingător
BYD, acronim pentru „Build Your Dreams”, este un nume care pentru mulți europeni abia începe…
-
Schimbare de marcantă de personalitate pentru noua generație Renault Clio: o altă cale către succes în segmentul B!
Seria Renault Clio a debutat cu mai bine de 35 de ani în urmă într-un…
-
BYD Dolphin Surf obține cinci stele la testele Euro NCAP – siguranță de top pentru un model electric compact
Modelul BYD Dolphin Surf a obținut calificativul maxim de cinci stele în cea mai recentă…