Cine a început devreme electrificarea, acum pregătește generații noi. Ioniq Concept Three tocmai despre asta comunică.

vezi galeria foto

De fapt, grupul Hyundai nu numai că are treabă cu parte tehnico-funcțională a înnoirii ofertei sale de BEV-uri, dar a considerat că dispune de suficiente resurse și creativitate pentru a genera o marcă auto nouă, dedicată total electrificării. Bineînțeles, numeie acesteia va fi Ioniq – asocierea acestei denumiri (prezente în catalogul grupului încă din 2016) cu electrificarea are deja o consistență solidă în percepția publicului.


Cât despre Ioniq Three, acesta este primul concept de vehicul electric compact sub marca Ioniq. Prezentarea sa la IAA Mobility 2025 semnalează extinderea viitoare a ofertei grupului Hyundai Motor într-o categorie mai accesibilă de vehicule cu propuneri avansate, care vor completa spectrul modelelor electrice existente de dimensiuni medii și mari.

În contextul în care Europa se confruntă cu o cerere tot mai mare de vehicule electrice compacte – determinată de urbanizare, reglementările privind sustenabilitatea și nevoia tot mai mare de soluții eficiente din punct de vedere al spațiului, Ioniq Concept Three ilustrează viziunea Hyundai Motor referitoare la situația menționată.


Completând o poziționare strategică riguros definită, designul inovator al lui Ioniq Concept Three subliniază, de asemenea, angajamentul mărcii de a oferi o experiență incitantă și rezonantă emoțional, într-un pachet accesibil și practic.

Ioniq Concept Three a fost desenat după un nou limbaj stilistic, intitulat Art of Steel. Acesta transformă rezistența și flexibilitatea oțelului într-un mesaj al frumuseții sculpturale. Inspirat de tehnologiile avansate ale Hyundai Motor, modelarea rafinată a materialului dezvăluie volume fluide și linii precise care evocă estetica distinctă a oțelului – puternic, solid în formă și atemporal.


Iluminarea Parametric Pixel este prezentă atât în ​​față, cât și la spatele lui Ioniq Concept Three. Pixelii luminoși sunt mai expresivi ca niciodată, formând un gradient care adaugă profunzime și ritm vizual designului general.

Exteriorul atrage atenția printr-un finisaj cu efect anodizat care materializează în manieră inspirată spiritul limbajului de design Art of Steel. Sticla cu nuanță de lămâie și jantele asortate creează legături vibrante între exterior și interior, cabina fiind definită de tonalități delicate de galben și gri care se joacă peste texturi schimbătoare pentru a crea un spațiu atât calm, cât și expresiv.


Widget-urile modulare „Bring Your Own Lifestyle (BYOL)’, care preiau spațiul și scopul tradiționalelor panouri de instrumente, oferă experiențe personalizabile după gustul și dispoziția celor care iau loc în mașină. Mr. Pix, un personaj simbolic integrat în funcțiile automobilului, stimulează curiozitatea, bucuria și conexiunea emoțională, desfășurând un scenariu propriu,punctat de „surprize ascunse’ și elemente de design interactive.

Finisarea interiorului prevede utilizarea de materiale sustenabile, cum ar fi textilele obținute din deșeuri oceanice și spuma ușoară de aluminiu. Aceste materiale subliniază viziunea pe termen lung a Hyundai Motor de a reduce impactul asupra mediului, oferind în același timp un design premium și original.


CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE