În percepția românească tipică, nuanțele spectrului crem, unt, galben-pai sau galben-stins sunt apreciate pentru că evită aparența stridentă a albului, inspiră calm, încălzesc vizual ambianța din jur și nu se prăfuiesc ușor.
Dincolo de toate acestea, important este să faci un lucru rafinat, așa cum au făcut cei de la BMW introducând culoarea Desert Sand Uni, prezentată în premieră pe un BMW Seria 7 configurat pentru România. Programul de personalizare BMW Seria 7, care include deja 135 culori, se vede astfel extins într-o direcție originală. Noua culoare poate fi comandată pentru preţul de 7073 de euro (TVA inclus).
Mai menționăm că paletarul de vopseluri speciale pentru BMW Seria 7 include şi combinaţii în două nuanţe BMW Two-tone Individual care sunt disponibile pentru un preţ de aproape 20000 de euro.
Exemplarul care prezintă noua culoare este un sedan BMW 740d, singura motorizare diesel din portofoliul Seria 7. Acesta dispune de sistem mild hybrid de 48V din generația a doua, care combină o eficiență remarcabilă și nivel foarte redus de emisii cu performanţe excelente. Alături de o eficienţă remarcabilă pentru distanţe lungi, modelul cu șase cilindri în line asigură un sprint 0-100 km/h în numai 5,8 secunde, rezultatul fiind susținut de un cuplu total de 670 Nm și o putere de 300 CP.
Automobilul a fost luat în obiectiv de fotograful Dragoş Savu într-un showroomn oficial BMW şi în mediul natural, pe şosea. În contrast cu aglomeraţia Bucureştiului, BMW Seria 7 a plutit tăcut pe aleile liniştite şi pline de verdeaţă din curtea Hotelului Caro. Acesta s-a dovedit fundalul perfect, cu o gamă variată de culori, de la cărămizile roşii ale clădirilor, la zone pline de verdeaţă.
„Desert Sand Uni este o vopsea cu personalitate, este vie, îşi schimbă puternic tonul în funcţie de tipul luminii pe care o reflectă – de la lumina mai rece din showroom, la cea caldă a unei zile de vară. Pentru un fotograf, redarea aceastei culori este o provocare – mereu i se schimbă subtil aparența. Pe de altă parte, din perspectiva clientului, aceasta înseamnă că poţi descoperi mereu ceva nou la maşină, să o vezi constant într-o lumină nouă, la propriu şi la figurat’, explică Dragoş.
Ca parte a programului BMW Individual, clienții au la dispoziție patru categorii de vopseluri pentru a configura propriul model BMW Seria 7: metalizat, uni, frozen mat și two-tone, ajungând la un total de 135 de opţiuni foarte variate.
Programul BMW Individual vine cu o istorie de aproape 35 de ani, fiind dezvoltat de BMW M GmbH și lansat printr-o colaborare cu designerul de modă Karl Lagerfeld în 1992. Acesta a imaginat un model unic two-tone (în două culori) pentru BMW Seria 7 E32, combinând o caroserie argintie cu o parte inferioară neagră, în concordanță cu stilul său distinct. Interiorul a primit o tapiţerie specială și inserții de lemn exclusive. Lagerfeld a proiectat automobilul conform propriilor cerințe și nevoi, incluzând un fax, un suport pentru creioane și minibar, alături de un sistem audio premium pentru o experiență de călătorie specială. Abordarea curajoasă a lui Lagerfeld a deschis drumul opţiunilor de personalizare BMW Individual.
„Înțelegem că la acest nivel este esențial ca automobilul să devină o expresie unică a personalității fiecărui client. Alături de performanță, confort și tehnologie sofisticată, prin BMW Individual clienții au posibilitatea de a crea adevărate piese unicat. Modelul prezentat de noi este un exemplu care sperăm că va încuraja clienții să exploreze curajos toate opțiunile pe care le oferim, cu promisiunea că se pot mândri cu rezultate exclusive, pot conduce exemplare cu adevărat unice', explică Oliver Rademacher, Director General BMW Group România.