Peugeot prezinta monovolumul 5008

vezi galeria foto
Dupa crossover-ul 3008, Peugeot are noutati in segmentul compact. Constructorul a anuntat monovolumul 5008, care va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt.

Cu 4,53 metri in lungime si 1,64 metri pentru inaltime, Peugeot 5008 afiseaza la suprafata un design fluid, placut si elegant.


Dincolo de aceste detalii, Peugeot anunta caroseria lui 5008 ca fiind una de invidiat din punct de vedere al rigiditatii. In plus, 5008 se anunta a fi un monovolum cu o tinuta de drum excelenta, avand in vedere atat caroseria, cat si trenul de rulare. In cazul puntii fata vorbim despre suspensie McPherson, derivata de la modelul 308, iar pentru puntea spate, 5008 utilizeaza un model de suspensie utilizat in casa, cu bara de torsiune.

La interior, 5008 anunta confort si modularitate maxima. Scaunul soferului a fost tratat cu atentie pentru confort si vizibilitate. Plansa de bord anunta ergonomie, iar comenzile consolei centrale au ca tinta principala soferul.


In total, Peugeot 5008 ofera o suprafata vitrata de 5,77 m2, calcul care include si pavilionul din sticla. Vizavi de confortul celorlalti pasageri, care pot fi maxim spate (optional), scaunele lor individuale au fost gandite pentru a fi la fel de confortabile la drum, ca si cel al soferului.

Randul al doilea este compus din scaune independente care pot culisa inainte si inapoi, fie pentru mai mult pentru picioare, fie pentru mai mult spatiu pentru pasagerii ultimului rand de scaune. Scaunele randului doi au reglaj pentru spatar, si ca si al treilea rand de scaune cu doua locuri, acesta pot fi rabatate, obtinandu-se astfel o suprafata plana de incarcare (2.506 litri).


In cazul in care al treilea rand de scaune, optional, nu este disponibil, locul ramas liber sub podeua portbagajului poate inghiti la nevoie 60 de litri.

Ca si dotari, Peugeot 5008 propune printre altele, ESP de serie, Head-Up Display, Distance Alert, Snow Motion, airbaguri laterale si pentru cap (inclusiv versiunea cu sapte locuri) sau frana de parcare electrica cu „hill assist'.


Din punct de vedere al motorizarilor, 5008 va dispune de propulsorul pe benzina de 1,6 litri VTi, in doua versiuni de putere – 120 si 156 CP, ambele cuplate la cutii de viteze manuale cu cinci trepte. La capitolul diesel, 5008 va avea doua motoare: 1,6 HDI FAP 110 CP, cuplat la o cutie de viteze manula cu sase trepte, sau la una manuala robotizata. Tot aici intra si motorul 2.0 HDI FAP in doua versiuni de putere: 2.0 HDI FAP 150 CP, cuplat la o cutie manuala cu sase trepte si 2.0 HDI FAP 163 CP, cuplat la o cutie de viteze automata cu sase trepte.

 

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE