Aproape la fiecare mare salon auto european, Seat a adus prototipuri spectaculoase pe teme de coupe, crossover si altele. Mai putin entuziasmant este ca niciunul dintre acestea nu a ajuns sa-si lase clar amprenta stilistica (pana acum, cel putin) asupra vreunui model de serie. La Frankfurt, alaturi de facelift-ul seriei Exeo (la randul ei, un facelift al fostului Audi A4…) s-a aflat expus canceptcar-ul IBL, o berlina foarte frumoasa, asimilabila clasei medii (lungime de 4,67 m, ampatament de 2,71 m). Infatisarea sa ilustreaza perfect ideea in a carei directie a pornit cu ani in urma marca Seat, aceea de a deveni un fel de Alfa Romeo a grupului VW (motiv pentru care a si fost „racolat” la vremea respectiva designerul marcii italiene, Walter da Silva). Asteptam cu interes continuarea.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Seat IBL: o noua speranta spaniola
Prototipul berlinei IBL este dinamismul in persoana. Daca ar primi si un „continut' pe masura designului, ar fi extraordinar!
-
Articole similare
-
Cecilia Tudor, Director General Renault Europa de Sud-Est, distinsă cu Premiul pentru Industrie și Inovație la Gala franco-română „Women in Economy” de la Paris
Gala franco-română „Women in Economy”, desfășurată pe 1 decembrie în Sala Mare a Primăriei Parisului,…
-
Ford își va extinde oferta EV în Europa printr-un parteneriat strategic cu Renault. Obiect vizat: platforma AmpR Small
Concernul Ford și Grupul Renault au anunțat un parteneriat strategic de anvergură, al cărui scop…
-
Surpriză „mindblowing”: Toyota GR GT și GR GT3 intră în nișa elitistă pe care modelele sport-GT occidentale tind să o părăsească
Aparatele politice, economico-administrative și industriale din Occident ne încarcă acum neuronii cu electromobilitate, sustenabilitate și…
-
BYD Seal 5 DM-i: Eficiență și eleganță în trei volume
Segmentul sedanurilor de clasă medie aproape că s-a transformat într-o nișă pentru Bătrânul Continent. Chiar…
-
Trimitere post-SUV: prin Kia Vision Meta Turismo, marca reia o temă ale cărei prime iterații au apărut în Italia anilor ’70-’80
Înainte de a face alte observații, să revenim un pic asupra scopului fundamental al automobilului:…