Pana acum, dezvoltarea tehnologiilor pentru pneuri economice s-au lovit de urmatoarea problema: rezistenta la inaintare redusa (favorabila economiei de combustibil) inseamna si aderenta precara. Noua structura de material obtinuta cu ajutorul nano-tehnologiei si noul profil proiectat pentru pneurile ECOPIA EP 150 nu compromite distantele de oprire si reduce rezistenta la inaintare cu 15%.
,
Auto Bild Romania
in Știri
3 – Anvelope Bridgstone ECOPIA EP
Anvelopele ce inglobeaza nano-tehnologie de la Bridgestone.
-
Articole similare
-
Ford își va extinde oferta EV în Europa printr-un parteneriat strategic cu Renault. Obiect vizat: platforma AmpR Small
Concernul Ford și Grupul Renault au anunțat un parteneriat strategic de anvergură, al cărui scop…
-
Surpriză „mindblowing”: Toyota GR GT și GR GT3 intră în nișa elitistă pe care modelele sport-GT occidentale tind să o părăsească
Aparatele politice, economico-administrative și industriale din Occident ne încarcă acum neuronii cu electromobilitate, sustenabilitate și…
-
BYD Seal 5 DM-i: Eficiență și eleganță în trei volume
Segmentul sedanurilor de clasă medie aproape că s-a transformat într-o nișă pentru Bătrânul Continent. Chiar…
-
Trimitere post-SUV: prin Kia Vision Meta Turismo, marca reia o temă ale cărei prime iterații au apărut în Italia anilor ’70-’80
Înainte de a face alte observații, să revenim un pic asupra scopului fundamental al automobilului:…
-
Concediere la vârf: Gerry McGovern, șef al departamentului de design Jaguar Land Rover, demis după 21 de ani în funcție
Anul trecut, lucrurile păreau că au atins „fundul prăpastiei” pentru venerabila marcă britanică Jaguar și…