Propulsia hibrida se prezinta altfel, daca facem referire la modelele Opel Ampera/Chevrolet Volt. In cazul acestora, motorul cu benzina este pe post de dispozitiv destinat extinderii autonomiei'. Acesta nu antreneaza niciodata rotile si porneste nunmai daca bateriile sunt epuizate, pentru a le reincarca. Autonomia electrica a lui Ampera este de aproximativ 60 km, ceea ce este mai mult decat suficient pentru majoritatea deplasarilor urbane.
,
Auto Bild Romania
in Știri
8 – Opel Ampera
Sistemul de propulsie electrica dezvoltat de Opel.
-
Articole similare
-
Concentrare transtemporală extraordinară a patrimoniului BMW la National Golf & Country Club, cu unele piese inestimabile
În cadrul arhitectural contemporan, ilustrativ pentru primul sfert de secol al celui de-al treilea mileniu,…
-
RoBuild 2025 – Când industria întâlnește emoția!
Ediția a 3-a a târgului-festival RoBuild s-a încheiat după trei zile intense, pline de emoţie,…
-
(P) IBM Manta Data Lineage: control total asupra datelor, într-o industrie auto din ce în ce mai digitală
Industria auto nu mai este de mult doar despre motoare, design și performanță. Astăzi, fiecare…
-
Noua nuanță cu inspirație solară adăugată la oferta top-modelelor BMW Seria 7, prezentată în premieră absolută în România
În percepția românească tipică, nuanțele spectrului crem, unt, galben-pai sau galben-stins sunt apreciate pentru că…
-
Faza aceea, când lași toate regulile în urmă ca să obții iluminarea: Aston Martin Valkyrie LM e altceva decât ce pare a fi!
Există reguli pentru vehiculele înmatriculabile, există reguli pentru automobilele de competiție – în general, există…