Noul Polo Blue GT este propulsat de cea mai recenta varianta a motorului TSI de 1,4 litri si 140 CP, lansata in primavara acestui an. Tehnologia Active Cylinder Management dezactiveaza doi dintre cei patru cilindri ai masinii la viteze de croaziera, \ntre 1.400 si 4.000 rpm. Acestia se reactiveaza automat in cazul acceleratiilor puternice, iar acest proces dureaza intre 13 si 36 milisecunde. Fata de variantele clasice, consumul mediu a scazut cu 0,4 l/100 km, Polo Blue GT DSG avand nevoie de numai 4,5 l de benzina pentru a parcurge 100 km (4,6 l/100 km pentru versiunea cu cutie manuala).
,
Auto Bild Romania
in Știri
Active Cylinder Management pentru Polo
Volkswagen a prezentat prima versiune din gama Polo echipata cu sistemul de dezactivare a cilindrilor.
-
Articole similare
-
Interacțiunea cu automobilele Kia, mai plăcută, mai efectivă și mai personală prin noua aplicație lansată și în Europa
Experiență digitală avansată, utilizare simplificată și, bineînțeles, nivel de satisfacție mai înalt pentru clienți: aplicațiile…
-
Scenariul care se impune: Dacia Bigster TCe 130 4X4 Extreme se cere neapărat a fi testată, nu judecată doar după specificații!
Înainte de a trece la fapte, trebuie să admit că primul contact vizual cu o…
-
Pregătește-ți mașina pentru vară cu Shell Helix – Singurul ulei de motor pe bază de tehnologie GTL
Sezonul estival bate la ușă, iar drumurile către vacanță, munte sau litoral sunt tot mai…
-
Participare distinsă a mărcii din Modena: un exemplar Maserati A6 GCS/53 a luat startul la cursa istorică 1000 Miglia 2025.
Ediția cu numărul 43 a celebrei curse 1000 Miglia (în prezent, un eveniment cu caracter…
-
Are aproape 70 de ani, dar face sport: Alfa Romeo 1900 Super Sprint 1956 ia startul în reconstiruirea cursei 1000 Miglia!
În vrremurile secolului trecut, cursa Mille Miglia era o competiție extraordinar de solicitantă, cu situații…