Noul Polo Blue GT este propulsat de cea mai recenta varianta a motorului TSI de 1,4 litri si 140 CP, lansata in primavara acestui an. Tehnologia Active Cylinder Management dezactiveaza doi dintre cei patru cilindri ai masinii la viteze de croaziera, \ntre 1.400 si 4.000 rpm. Acestia se reactiveaza automat in cazul acceleratiilor puternice, iar acest proces dureaza intre 13 si 36 milisecunde. Fata de variantele clasice, consumul mediu a scazut cu 0,4 l/100 km, Polo Blue GT DSG avand nevoie de numai 4,5 l de benzina pentru a parcurge 100 km (4,6 l/100 km pentru versiunea cu cutie manuala).
,
Auto Bild Romania
in Știri
Active Cylinder Management pentru Polo
Volkswagen a prezentat prima versiune din gama Polo echipata cu sistemul de dezactivare a cilindrilor.
-
Articole similare
-
Arte vizuale, animație stradală stradală nocturnă și MINI, ca element al culturii urbane contemporane
Pentru că automobilul e, în definitiv, un produs industrial și pentru că, inevitabil, utilizarea sa…
-
BYD Seal: Născut învingător
BYD, acronim pentru „Build Your Dreams”, este un nume care pentru mulți europeni abia începe…
-
Schimbare de marcantă de personalitate pentru noua generație Renault Clio: o altă cale către succes în segmentul B!
Seria Renault Clio a debutat cu mai bine de 35 de ani în urmă într-un…
-
BYD Dolphin Surf obține cinci stele la testele Euro NCAP – siguranță de top pentru un model electric compact
Modelul BYD Dolphin Surf a obținut calificativul maxim de cinci stele în cea mai recentă…
-
Viitorul se vrea a fi electric, practic și elegant. Sau, la fel de bine, putem să spunem: Skoda Vision O. Să o privim mai îndeaproape.
Natura utilitară a genului break descurajează realizarea de concepte futuriste cu asemenea configurație. Pe acest…