Noul Polo Blue GT este propulsat de cea mai recenta varianta a motorului TSI de 1,4 litri si 140 CP, lansata in primavara acestui an. Tehnologia Active Cylinder Management dezactiveaza doi dintre cei patru cilindri ai masinii la viteze de croaziera, \ntre 1.400 si 4.000 rpm. Acestia se reactiveaza automat in cazul acceleratiilor puternice, iar acest proces dureaza intre 13 si 36 milisecunde. Fata de variantele clasice, consumul mediu a scazut cu 0,4 l/100 km, Polo Blue GT DSG avand nevoie de numai 4,5 l de benzina pentru a parcurge 100 km (4,6 l/100 km pentru versiunea cu cutie manuala).
,
Auto Bild Romania
in Știri
Active Cylinder Management pentru Polo
Volkswagen a prezentat prima versiune din gama Polo echipata cu sistemul de dezactivare a cilindrilor.
-
Articole similare
-
Destinat pieței din China, Audi E5 Sportback demonstrează că marca poate să practice și un alt design decât cel conservator.
Ceea ce părea anul trecut a fi mai degrabă o fantezie stilistică în cazul lui…
-
Evoluție amplă pentru sedanul de vârf al mărcii suedeze: Volvo S90 se ridică acum la o nouă cotă de rafinament.
Multe s-au schimbat prin modernizarea seriei Volvo S90, mai puțin un singur lucru: străduința mărcii…
-
Hyundai Inster: Space Invaders
Am certitudinea că majoritatea cititorilor noștri au jucat cel puțin o versiune sau măcar au…
-
Sub forma unei noi generații, Lexus ES sincronizează seria acestor sedanuri de clasă mare la era electromobilității avansate.
După ce publicul s-a obișnuit cu ideea că rafinamentul și luxul nu trebuie neapărat să…
-
Iubești stilul auto de acum 55 de ani, dar preferi tehnica avansată? S-a rezolvat: tocmai a apărut Porsche 911 Spirit 70!
Marca din Zuffenhausen a ales Salonul de la Shanghai pentru a perzenta în premieră mondială…