Noul Polo Blue GT este propulsat de cea mai recenta varianta a motorului TSI de 1,4 litri si 140 CP, lansata in primavara acestui an. Tehnologia Active Cylinder Management dezactiveaza doi dintre cei patru cilindri ai masinii la viteze de croaziera, \ntre 1.400 si 4.000 rpm. Acestia se reactiveaza automat in cazul acceleratiilor puternice, iar acest proces dureaza intre 13 si 36 milisecunde. Fata de variantele clasice, consumul mediu a scazut cu 0,4 l/100 km, Polo Blue GT DSG avand nevoie de numai 4,5 l de benzina pentru a parcurge 100 km (4,6 l/100 km pentru versiunea cu cutie manuala).
,
Auto Bild Romania
in Știri
Active Cylinder Management pentru Polo
Volkswagen a prezentat prima versiune din gama Polo echipata cu sistemul de dezactivare a cilindrilor.
-
Articole similare
-
De ce să schimbi ceva de succes? Renault Twingo ne arată că e suficient să-l reinventezi după exigențele noilor vremuri
Un monovolum de clasă mini – asta a fost la origine Renault Twingo, apărut în…
-
APIA organizează a treia ediție a Forumului Mobilității Sustenabile și Accesibile
Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile din România (APIA) anunță organizarea celei de-a III-a ediții…
-
Noi elemente tehnice avansate pentru transmisia AWD a lui Maserati Grecale Folgore, versiune 100% electrică
Printre înnoirile pe care Maserati le introduce la modelele sale în perspectiva anului 2026 atrage…
-
Aprobare internațională conformă DCAS pentru noi sisteme de asistare a conducerii propuse de BMW Group
BMW Group este primul producător auto din Germania care a primit aprobarea internaţională pentru sisteme…
-
Utilitară ușoară greu de pensionat: Fiat Doblò a împlinit 25 de ani de carieră, sărbătoriți cu ediție specială
Anul acesta Fiat Doblò împlinește 25 de ani, marcând o călătorie remarcabilă care l-a transformat…