Parteneriatul va dura pâna la sfârsitul sezonului 2015/2016 al ligii engleze de fotbal Barclays Premier League si al campaniilor europene si include asigurarea vizibilitatii marcii pe Anfield Road, stadionul clubului de fotbal Liverpool, oportunitati editoriale în cadrul publicatiilor în format tiparit si digital ale clubului si pe fan club-urile online, precum si aparitii ale jucãtorilor în diferite campanii de promovare comerciala. Chevrolet este, de asemenea, sponsorul oficial al turneului desfasurat înainte de începerea sezonului oficial al clubului, unul dintre cele mai populare turnee din lume.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Chevrolet, partener oficial FC Liverpool
Chevrolet a anuntat semnarea unui contract pe 4 ani cu clubul de fotbal Liverpool, devenind Partenerul Auto Oficial al acestuia.
-
Articole similare
-
BYD Seal 5 DM-i: Eficiență și eleganță în trei volume
Segmentul sedanurilor de clasă medie aproape că s-a transformat într-o nișă pentru Bătrânul Continent. Chiar…
-
Trimitere post-SUV: prin Kia Vision Meta Turismo, marca reia o temă ale cărei prime iterații au apărut în Italia anilor ’70-’80
Înainte de a face alte observații, să revenim un pic asupra scopului fundamental al automobilului:…
-
Concediere la vârf: Gerry McGovern, șef al departamentului de design Jaguar Land Rover, demis după 21 de ani în funcție
Anul trecut, lucrurile păreau că au atins „fundul prăpastiei” pentru venerabila marcă britanică Jaguar și…
-
Dozare justă a avantajelor favorabile electromobilității – asta promite Cupra Raval, a cărui lansare e programată în 2026
Poate că atitudinea majoritar refractară (nu și nemotivată!) cu care clientela europeană a întâmpinat apariția…
-
Evoluția înmatriculărilor în România: final de an optimist cu Dacia în prim plan, iar Ford dă un impuls semnificativ la electrice
Conform comunicatului de presă din parte APIA datat 02.1.2025, aflăm că în luna noiembrie 2025…