Proportiile prototipului Peugeot HX1 sunt cu totul neobisnuite. Lungimea de 4.954 m este asimilabila clasei de lux, in timp ce inaltimea de 1.373 m provine din zona coupe-urilor sportive. Altfel, caroseria sa ar putea fi descrisa drept un monovolum inedit cu portiere de tip „gullwing”. Automobilul este pus in miscare de un sistem de propulsie hibrida de tip HYbrid4, ceea ce implica tractiunea integrala. Rotile din fata sunt antrenate de un propulsor turbodiesel din seria HDi, cu cilindreea de 2,2 litri (204 CP, in cazul de fata). Rotile din spate sunt antrenate de un motor electric de 95 CP, rezultand o putere combinata de 299 CP. Peugeot HX1 poate sa ruleze in regim exclusiv electric pe distante de aproximativ 30 km. Consumul sau mediu este de numai 3,2 l de motorina la 100 km, cifra remarcabila pentru un vehicul luxos, de 6 locuri.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Experiment stilistic: Peugeot HX1
Silueta lui Peugeot HX1 ne duce cu gandul la originalitatea prin care epateaza (de obicei) cealalta marca a grupului PSA, Citroen.
-
Articole similare
-
Destinat pieței din China, Audi E5 Sportback demonstrează că marca poate să practice și un alt design decât cel conservator.
Ceea ce părea anul trecut a fi mai degrabă o fantezie stilistică în cazul lui…
-
Evoluție amplă pentru sedanul de vârf al mărcii suedeze: Volvo S90 se ridică acum la o nouă cotă de rafinament.
Multe s-au schimbat prin modernizarea seriei Volvo S90, mai puțin un singur lucru: străduința mărcii…
-
Hyundai Inster: Space Invaders
Am certitudinea că majoritatea cititorilor noștri au jucat cel puțin o versiune sau măcar au…
-
Sub forma unei noi generații, Lexus ES sincronizează seria acestor sedanuri de clasă mare la era electromobilității avansate.
După ce publicul s-a obișnuit cu ideea că rafinamentul și luxul nu trebuie neapărat să…
-
Iubești stilul auto de acum 55 de ani, dar preferi tehnica avansată? S-a rezolvat: tocmai a apărut Porsche 911 Spirit 70!
Marca din Zuffenhausen a ales Salonul de la Shanghai pentru a perzenta în premieră mondială…