Proportiile prototipului Peugeot HX1 sunt cu totul neobisnuite. Lungimea de 4.954 m este asimilabila clasei de lux, in timp ce inaltimea de 1.373 m provine din zona coupe-urilor sportive. Altfel, caroseria sa ar putea fi descrisa drept un monovolum inedit cu portiere de tip „gullwing”. Automobilul este pus in miscare de un sistem de propulsie hibrida de tip HYbrid4, ceea ce implica tractiunea integrala. Rotile din fata sunt antrenate de un propulsor turbodiesel din seria HDi, cu cilindreea de 2,2 litri (204 CP, in cazul de fata). Rotile din spate sunt antrenate de un motor electric de 95 CP, rezultand o putere combinata de 299 CP. Peugeot HX1 poate sa ruleze in regim exclusiv electric pe distante de aproximativ 30 km. Consumul sau mediu este de numai 3,2 l de motorina la 100 km, cifra remarcabila pentru un vehicul luxos, de 6 locuri.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Experiment stilistic: Peugeot HX1
Silueta lui Peugeot HX1 ne duce cu gandul la originalitatea prin care epateaza (de obicei) cealalta marca a grupului PSA, Citroen.
-
Articole similare
-
Echipa Dacia Sandriders se declară pregătită pentru Raliul Portugaliei. Motivația și experiența vor conta, de asemenea.
Revenirea din această toamnă pe traseele de rally-raid este deosebit de importantă pentru echipa Dacia…
-
Arte vizuale, animație stradală stradală nocturnă și MINI, ca element al culturii urbane contemporane
Pentru că automobilul e, în definitiv, un produs industrial și pentru că, inevitabil, utilizarea sa…
-
BYD Seal: Născut învingător
BYD, acronim pentru „Build Your Dreams”, este un nume care pentru mulți europeni abia începe…
-
Schimbare de marcantă de personalitate pentru noua generație Renault Clio: o altă cale către succes în segmentul B!
Seria Renault Clio a debutat cu mai bine de 35 de ani în urmă într-un…
-
BYD Dolphin Surf obține cinci stele la testele Euro NCAP – siguranță de top pentru un model electric compact
Modelul BYD Dolphin Surf a obținut calificativul maxim de cinci stele în cea mai recentă…