Sub capota lunga a celui mai puternic Seria 6 din istorie se va afla o motorizare de 4,4 litri utilizata si de recent lansatul M5. Motorul V8 TwinPower dezvolta 560 CP si 680 Nm, fiind o adevarata poezie tehnica cu injecție directa, doua turbocompresoare, distributie variabila Valvetronic, baie de ulei uscata si sistem Vanos pentru control variabil al axelor cu came. Potentialul impresionant al noului M6 va fi pus in valoare de o cutie de viteze DCT cu sapte trepte si dublu ambreiaj si de un diferential activ M care variaza distributia cuplului intre cele doua roti posterioare. Transmisia dispune de functie launch control si padele pentru schimbarea manuala a treptelor de viteza. Masa totala a noului BMW M6 nu depaseste 1.85 tone, noul model accelerand de la 0 la 100 km/h in 4,2 secunde (4,3 secunde pentru versiunea Cabrio), in timp ce primul kilometru este parcurs in doar 21,9 secunde. Consumul mediu este impresionant pentru un automobil supersport pur sange care atinge o viteza maxima de 250 km/h (302 km/h, dupa inlaturarea limitarii electronice in cazul alegerii pachetului optional M Driver): doar 9,9 litri/100 km. Din arsenalul tehnologic al noului BMW M6 nu lipsesc afisajul Head-Up Display, functiile ConnectedDrive, sistemul de vedere pe timp de noapte cu functie de identificare a pietonilor sau sistemul audio profesional Bang&Olufsen cu 16 difuzoare si procesare digitala a semnalului.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Expresul de Munchen
Daca un 650i de 407 CP vi se parea banal, acum puteti incerca varful de gama al diviziei M, noul BMW M6.
-
Articole similare
-
Pilon esențial al producției bavareze postbelice, BMW Seria 3, a împlinit 50 de ani de la începutul fabricației
Dacă, în cursul toamnei trecute, v-am bătut la cap cu importanța istorică a lui BMW…
-
Ediție limitată Porsche 911 GT3 90 F. A. Porsche cu prilejul zilei de naștere a creatorului seriei 911, F. A. Porsche
Din perspectiva pasionaților lumii auto și ai iubitorilor de mașini sport, nici un omagiu nu…
-
Limbajul stilistic îl face să pară mai mare decât e, dar Mercedes-Benz GLB are și alte argumente calibrate pe aceeași idee
Pe lângă formele amplu curbate și racordate prin contururi pline, ampatamentul relativ mare față de…
-
Ergonomie și modularitate de top, dar pe care Citroën ELO Concept le propune sub un design pe care l-am numi „tehno-rebel”
Prin cel mai proaspăt concept al mărcii Citroën, francezii plusează puternic la răspunsul unei întrebări…
-
Cecilia Tudor, Director General Renault Europa de Sud-Est, distinsă cu Premiul pentru Industrie și Inovație la Gala franco-română „Women in Economy” de la Paris
Gala franco-română „Women in Economy”, desfășurată pe 1 decembrie în Sala Mare a Primăriei Parisului,…