Ne-am cam obisnuit ca noile generatii ale seriei Porsche 911 sa nu vina cu diferente de design majore fata de cele pe care le inlocuiesc. Si, de obicei, nu este vorba despre proceduri de facelift, ci despre reproiectari complete. In cazul de fata, platforma tehnica este complet noua, avand un ampatament mai mare decat al celei deja cunsocute. Oare nu ar fi fost mai bine ca un design novator sa evidentieze clar acest fapt? Se pare ca la baza ofertei va fi introdusa o motorizare de tip boxer cu 6 cilindri avand capacitatea de 3,4 litri (mai mica decat a oricareia dintre motorizarile generatiei actuale). Designul interior pune mai mult accent pe lux in defavoarea sportivitaii tipice.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Fara mari surprize: renasterea lui Porsche 911
Fotografiile nu sunt (inca) oficiale, dar nu sunt motive sa ne indoim de valabilitatea continutului lor.
-
Articole similare
-
Pilon esențial al producției bavareze postbelice, BMW Seria 3, a împlinit 50 de ani de la începutul fabricației
Dacă, în cursul toamnei trecute, v-am bătut la cap cu importanța istorică a lui BMW…
-
Ediție limitată Porsche 911 GT3 90 F. A. Porsche cu prilejul zilei de naștere a creatorului seriei 911, F. A. Porsche
Din perspectiva pasionaților lumii auto și ai iubitorilor de mașini sport, nici un omagiu nu…
-
Limbajul stilistic îl face să pară mai mare decât e, dar Mercedes-Benz GLB are și alte argumente calibrate pe aceeași idee
Pe lângă formele amplu curbate și racordate prin contururi pline, ampatamentul relativ mare față de…
-
Ergonomie și modularitate de top, dar pe care Citroën ELO Concept le propune sub un design pe care l-am numi „tehno-rebel”
Prin cel mai proaspăt concept al mărcii Citroën, francezii plusează puternic la răspunsul unei întrebări…
-
Cecilia Tudor, Director General Renault Europa de Sud-Est, distinsă cu Premiul pentru Industrie și Inovație la Gala franco-română „Women in Economy” de la Paris
Gala franco-română „Women in Economy”, desfășurată pe 1 decembrie în Sala Mare a Primăriei Parisului,…