Daca Dacia Duster s-a dus sa se rupa in figuri la Pikes Peak (prima participare in respectiva competitie extrema, de unde Duster s-a intors cu un meritoriu loc trei), atunci de ce colegii est-europeni de la Skoda ar fi mai prejos? Ei au luat o Skoda Octavia turbo cu motor de 2,0 litri, au modificat-o la greu si s-au dus pe pista de sare de la Boneville Salt Flats sa sarbatoreasca aniversarea de 10 ani a divizei RS. Inginerii marcii si partenerii din echipa REVO Technik au reusit sa scoata din motorul turbo al masinii vreo 507 CP. La volan s-a aflat jurnalistul Richard Meaden, care a reusit sa “convinga” Octavia vRS sa ruleze cu 325,3 km/h.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Ferrari killer: Skoda Octavia vRS
Iata un raspuns concret la problema: avem o Octavia cu motor turbo de 2,0 litri. Ce facem cu ea?
-
Articole similare
-
Până acum exponent al genului conservator, Mercedes-Benz G-Class devine un promotor de excepție al viitorului propulsiei electrice.
Prin însuși evenimentul de lansare al lui Mercedes-Benz G 580 EQ Edition One, producătorul german…
-
Duster of trust… SUV-ul cu platformă modernă și sistem 4×4 peste concurență
Duster este un model crucial în dezvoltarea Dacia la nivel internațional și, alături de Sandero,…
-
Centenarul mărcii va fi serbat prin prezența unui MG Cyberster pe Central feature la Goodwood. So, very british!
Tentantul roadster MG Cyberster EV va fi expus ca element de top al capodoperei sculptural-decorative…
-
Italienii au cu ce: Touring Superleggera Arese RH95 va străluci în cadrul evenimentului 2024 Savile Row Concours de la Londra.
Exclusivismul autentic înseamnă implicit discreție – evident, deoarece nu poți produce puțin și extraordinar, în…
-
Peugeot 2008 facelift: #Lionking
Într-o zi toridă de primăvară (#încălzireaglobalăereală) l-am dus pe micul leu, Peugeot 2008 GT, în…