Daca Dacia Duster s-a dus sa se rupa in figuri la Pikes Peak (prima participare in respectiva competitie extrema, de unde Duster s-a intors cu un meritoriu loc trei), atunci de ce colegii est-europeni de la Skoda ar fi mai prejos? Ei au luat o Skoda Octavia turbo cu motor de 2,0 litri, au modificat-o la greu si s-au dus pe pista de sare de la Boneville Salt Flats sa sarbatoreasca aniversarea de 10 ani a divizei RS. Inginerii marcii si partenerii din echipa REVO Technik au reusit sa scoata din motorul turbo al masinii vreo 507 CP. La volan s-a aflat jurnalistul Richard Meaden, care a reusit sa „convinga” Octavia vRS sa ruleze cu 325,3 km/h.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Ferrari killer: Skoda Octavia vRS
Iata un raspuns concret la problema: avem o Octavia cu motor turbo de 2,0 litri. Ce facem cu ea?
-
Articole similare
-
Destinat pieței din China, Audi E5 Sportback demonstrează că marca poate să practice și un alt design decât cel conservator.
Ceea ce părea anul trecut a fi mai degrabă o fantezie stilistică în cazul lui…
-
Evoluție amplă pentru sedanul de vârf al mărcii suedeze: Volvo S90 se ridică acum la o nouă cotă de rafinament.
Multe s-au schimbat prin modernizarea seriei Volvo S90, mai puțin un singur lucru: străduința mărcii…
-
Hyundai Inster: Space Invaders
Am certitudinea că majoritatea cititorilor noștri au jucat cel puțin o versiune sau măcar au…
-
Sub forma unei noi generații, Lexus ES sincronizează seria acestor sedanuri de clasă mare la era electromobilității avansate.
După ce publicul s-a obișnuit cu ideea că rafinamentul și luxul nu trebuie neapărat să…
-
Iubești stilul auto de acum 55 de ani, dar preferi tehnica avansată? S-a rezolvat: tocmai a apărut Porsche 911 Spirit 70!
Marca din Zuffenhausen a ales Salonul de la Shanghai pentru a perzenta în premieră mondială…