Daca Dacia Duster s-a dus sa se rupa in figuri la Pikes Peak (prima participare in respectiva competitie extrema, de unde Duster s-a intors cu un meritoriu loc trei), atunci de ce colegii est-europeni de la Skoda ar fi mai prejos? Ei au luat o Skoda Octavia turbo cu motor de 2,0 litri, au modificat-o la greu si s-au dus pe pista de sare de la Boneville Salt Flats sa sarbatoreasca aniversarea de 10 ani a divizei RS. Inginerii marcii si partenerii din echipa REVO Technik au reusit sa scoata din motorul turbo al masinii vreo 507 CP. La volan s-a aflat jurnalistul Richard Meaden, care a reusit sa „convinga” Octavia vRS sa ruleze cu 325,3 km/h.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Ferrari killer: Skoda Octavia vRS
Iata un raspuns concret la problema: avem o Octavia cu motor turbo de 2,0 litri. Ce facem cu ea?
-
Articole similare
-
Pilon esențial al producției bavareze postbelice, BMW Seria 3, a împlinit 50 de ani de la începutul fabricației
Dacă, în cursul toamnei trecute, v-am bătut la cap cu importanța istorică a lui BMW…
-
Ediție limitată Porsche 911 GT3 90 F. A. Porsche cu prilejul zilei de naștere a creatorului seriei 911, F. A. Porsche
Din perspectiva pasionaților lumii auto și ai iubitorilor de mașini sport, nici un omagiu nu…
-
Limbajul stilistic îl face să pară mai mare decât e, dar Mercedes-Benz GLB are și alte argumente calibrate pe aceeași idee
Pe lângă formele amplu curbate și racordate prin contururi pline, ampatamentul relativ mare față de…
-
Ergonomie și modularitate de top, dar pe care Citroën ELO Concept le propune sub un design pe care l-am numi „tehno-rebel”
Prin cel mai proaspăt concept al mărcii Citroën, francezii plusează puternic la răspunsul unei întrebări…
-
Cecilia Tudor, Director General Renault Europa de Sud-Est, distinsă cu Premiul pentru Industrie și Inovație la Gala franco-română „Women in Economy” de la Paris
Gala franco-română „Women in Economy”, desfășurată pe 1 decembrie în Sala Mare a Primăriei Parisului,…