Seria coupe-urilor Opel Astra GTC a fost completata la varf cu versiunea OPC. Prezenta acestor initiale nu are nimic de-a face cu Oficiul pentru Protectia Consumatorului, din contra. Tinand cont ca automobilul dispune de 280 CP si un cuplu maxim de 400 Nm, autoritatile ar putea comenta defavorabil pe tema impulsurilor pe care le va genera noul coupe in inima amatorilor de viteza. Propulsorul de sub capota lui GTC OPC are cilindreea de 2,0 litri, alimentare prin injectie directa de benzina si supraalimentare turbo. Viteza sa maxima este de 250 km/h. Pentru optimizarea motricitatii, automobilul are diferential cu alunecare limitata si suspensia puntii din fata de tip HiPerStrut (High Performance Strut), pe langa dehja cunoscutul sistem FlexRide. Posibilitatile de reglaj ofera, pe langa modul „Sport” si unul numit „OPC”.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Inca un Opel tare: GTC cu OPC, pe deasupra.
Cel mai rapid Opel Astra din istorie asalteaza piata compactelor sportive.
-
Articole similare
-
De ce să schimbi ceva de succes? Renault Twingo ne arată că e suficient să-l reinventezi după exigențele noilor vremuri
Un monovolum de clasă mini – asta a fost la origine Renault Twingo, apărut în…
-
APIA organizează a treia ediție a Forumului Mobilității Sustenabile și Accesibile
Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile din România (APIA) anunță organizarea celei de-a III-a ediții…
-
Noi elemente tehnice avansate pentru transmisia AWD a lui Maserati Grecale Folgore, versiune 100% electrică
Printre înnoirile pe care Maserati le introduce la modelele sale în perspectiva anului 2026 atrage…
-
Aprobare internațională conformă DCAS pentru noi sisteme de asistare a conducerii propuse de BMW Group
BMW Group este primul producător auto din Germania care a primit aprobarea internaţională pentru sisteme…
-
Utilitară ușoară greu de pensionat: Fiat Doblò a împlinit 25 de ani de carieră, sărbătoriți cu ediție specială
Anul acesta Fiat Doblò împlinește 25 de ani, marcând o călătorie remarcabilă care l-a transformat…