Desi a depasit binisor 60 de ani de cariera comerciala (primul exemplar a fost asamblat in 1948), Land Rover Defender este deaprte de a se pregati de „pensionare”. Dovada: veteranul clasei off-road tocmai a fost remotorizat. Incepand cu modelele 2012, sub capota seriei Defender va fi montat un propulsor de 2,2 litri care este conform cu normele antipoluare Euro 5. Desi cilindreea sa este mai mica decat a fostului motor de 2,4 litri (Euro 4, preluat de la Ford Transit), noul motor e la fel de puternic si performant. Puterea maxima sa ajunge 122 CP/3500 rpm, iar cuplul maxim este de 360 Nm/2000 rpm. Viteza maxima a noilor variante Defender este de 145 km/h, in timp ce fostele versiuni atingeau 132 km/h.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Land Rover Defender – reincarcat!
Land Rover Defender merge mai departe, cu o inima noua.
-
Articole similare
-
Echipa Dacia Sandriders se declară pregătită pentru Raliul Portugaliei. Motivația și experiența vor conta, de asemenea.
Revenirea din această toamnă pe traseele de rally-raid este deosebit de importantă pentru echipa Dacia…
-
Arte vizuale, animație stradală stradală nocturnă și MINI, ca element al culturii urbane contemporane
Pentru că automobilul e, în definitiv, un produs industrial și pentru că, inevitabil, utilizarea sa…
-
BYD Seal: Născut învingător
BYD, acronim pentru „Build Your Dreams”, este un nume care pentru mulți europeni abia începe…
-
Schimbare de marcantă de personalitate pentru noua generație Renault Clio: o altă cale către succes în segmentul B!
Seria Renault Clio a debutat cu mai bine de 35 de ani în urmă într-un…
-
BYD Dolphin Surf obține cinci stele la testele Euro NCAP – siguranță de top pentru un model electric compact
Modelul BYD Dolphin Surf a obținut calificativul maxim de cinci stele în cea mai recentă…