Desi a depasit binisor 60 de ani de cariera comerciala (primul exemplar a fost asamblat in 1948), Land Rover Defender este deaprte de a se pregati de „pensionare”. Dovada: veteranul clasei off-road tocmai a fost remotorizat. Incepand cu modelele 2012, sub capota seriei Defender va fi montat un propulsor de 2,2 litri care este conform cu normele antipoluare Euro 5. Desi cilindreea sa este mai mica decat a fostului motor de 2,4 litri (Euro 4, preluat de la Ford Transit), noul motor e la fel de puternic si performant. Puterea maxima sa ajunge 122 CP/3500 rpm, iar cuplul maxim este de 360 Nm/2000 rpm. Viteza maxima a noilor variante Defender este de 145 km/h, in timp ce fostele versiuni atingeau 132 km/h.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Land Rover Defender – reincarcat!
Land Rover Defender merge mai departe, cu o inima noua.
-
Articole similare
-
Pilon esențial al producției bavareze postbelice, BMW Seria 3, a împlinit 50 de ani de la începutul fabricației
Dacă, în cursul toamnei trecute, v-am bătut la cap cu importanța istorică a lui BMW…
-
Ediție limitată Porsche 911 GT3 90 F. A. Porsche cu prilejul zilei de naștere a creatorului seriei 911, F. A. Porsche
Din perspectiva pasionaților lumii auto și ai iubitorilor de mașini sport, nici un omagiu nu…
-
Limbajul stilistic îl face să pară mai mare decât e, dar Mercedes-Benz GLB are și alte argumente calibrate pe aceeași idee
Pe lângă formele amplu curbate și racordate prin contururi pline, ampatamentul relativ mare față de…
-
Ergonomie și modularitate de top, dar pe care Citroën ELO Concept le propune sub un design pe care l-am numi „tehno-rebel”
Prin cel mai proaspăt concept al mărcii Citroën, francezii plusează puternic la răspunsul unei întrebări…
-
Cecilia Tudor, Director General Renault Europa de Sud-Est, distinsă cu Premiul pentru Industrie și Inovație la Gala franco-română „Women in Economy” de la Paris
Gala franco-română „Women in Economy”, desfășurată pe 1 decembrie în Sala Mare a Primăriei Parisului,…