Primul lansat va fi un motor cu patru cilindri, pe benzina, care va purta titulatura SIDI ECOTEC. Acesta are o cilindree de 1,6 litri si dezvolta o putere maxima apreciabila de 200 CP, apelând la cele mai noi si mai avansate solutii tehnice: supraalimentare turbo, injectie directa si sistem start&stop. Cuplul maxim ajunge la 300 Nm, disponibil inca de la 1.700 rpm. Comparativ cu vechiul turbo de 1,6 litri, consumul si emisiile de CO2 au scazut cu 13 procente. Noul motor va fi disponibil si in alte versiuni de putere, pe diverse modele Opel.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Noi motoare de la Opel
Opel isi reinnoieste fundamental gama de motoare, trei familii de propulsoare complet noi urmând sa fie lansate in urmatoarele 12 luni.
-
Articole similare
-
Este doar un vehicul comercial, însă ce bine arată! În plus, cifrele lui Renault Trafic E-Tech confirmă promisiunile designului
Electrificarea intervine incisiv în evoluția vehiculelor comerciale ale mărcii franceze prin noua generație Renault Trafic.…
-
Generație proaspătă pentru Nissan Pathfinder, avansând în continuare pe stilul hightech adoptat de predecesor
Sub forma redefinită pentru modelul 2026, Nissan Pathfinder propune o tratare evolutivă a temei de…
-
Unde rămăsesem? A, la sport, categoria grea. Bentley Supersports are maniera sa unică de a aborda tema sportului
Au trecut mai bine de 100 de ani de când Bentley își făcuse abonament pentru…
-
Studiu radical privind viitorul segmentului B și nu numai al acestuia: Peugeot Polygon. Un viitor destul de apropiat, de altfel.
Prin conceptul Peugeot Polygon, marca franceză și-a propus – nici mai mult, nici mai puțin…
-
LUPTA LUPILOR by RoBuild 2025 – unde ideile studenților întâlnesc experiența liderilor din industrie
Lupta Lupilor by RoBuild este competiția studențească de antreprenoriat tehnologic organizată în cadrul RoBuild Conference…