Numele a ramas acelasi, in rest s-a schimbat totul. Noul Hyundai i30 a fost proiectat la centrul european de design al companiei conform cu noua filozofie de stil a acesteia, descrisa de cuvintele „fluidic sculpture”. Partea frontala adopta masca hexagonala si genul de blocuri optice pe care le-am vazut la noile modele din clasa medie, Hyundai i40. Calitatea finisarii si posibilitatile de echipare corespund segmentului de varf din clasa compacta. De noul Hyundai i30 se leaga estimari ambitioase referitoare la consolidarea pozitiei marcii pe piata europeana. Fabricatia sa se va desfasura la uzina Hyundai din Cehia. Pe piata din Romania, noul i30 vine pe fondul unei ascensiuni determinante pe care a inregistrat-o generatia precedenta, lansata in 2007. De la noul i30 se asteapta o evolutie la fel de favorabila.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Premiera mondiala pentru Hyundai i30
Nu-i usor sa te remarci intr-o clasa numeroasa, dar Hyundai a reusit!
-
Articole similare
-
Ridicând semnificativ miza tehnică și stilistică, GM Advanced Design Studios a prezentat coupe-ul Corvette SoCal Concept
Au fost promise trei concepte extraordinare pe tema Corvette în cursul anului 2025. Pe primul,…
-
Un client din România devine primul beneficiar al ediției limitate Porsche 911 Carrera 4 GTS “Tribute to Transfăgărășan”
Anunțată anul trecut cu prilejul evenimentului extraordinar desfășurat de Porsche pe celebrul drum montan românesc…
-
Dacă vă simțiți rău pe căldură, să știți că nici automobilul dvs. nu o tolerează prea ușor. La ce ne putem aștepta?
Pe lângă disconfort și alte neajunsuri, căldura ambiantă excesivă poate să porvoace defecțiuni ale sistemelor…
-
BYD devine partenerul auto global al FC Internazionale Milano
BYD Group, lider global în mobilitatea electrică și soluții sustenabile, a semnat un parteneriat strategic…
-
Marca britanică își anunță electrificarea completă prin conceptul Bentley EXP 15. Nu lipsește inspirația istorică!
Cu toate că este foarte elaborat până la nivel de detaliu, Bentley EXP 15 nu…