Numele a ramas acelasi, in rest s-a schimbat totul. Noul Hyundai i30 a fost proiectat la centrul european de design al companiei conform cu noua filozofie de stil a acesteia, descrisa de cuvintele „fluidic sculpture”. Partea frontala adopta masca hexagonala si genul de blocuri optice pe care le-am vazut la noile modele din clasa medie, Hyundai i40. Calitatea finisarii si posibilitatile de echipare corespund segmentului de varf din clasa compacta. De noul Hyundai i30 se leaga estimari ambitioase referitoare la consolidarea pozitiei marcii pe piata europeana. Fabricatia sa se va desfasura la uzina Hyundai din Cehia. Pe piata din Romania, noul i30 vine pe fondul unei ascensiuni determinante pe care a inregistrat-o generatia precedenta, lansata in 2007. De la noul i30 se asteapta o evolutie la fel de favorabila.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Premiera mondiala pentru Hyundai i30
Nu-i usor sa te remarci intr-o clasa numeroasa, dar Hyundai a reusit!
-
Articole similare
-
Concentrare transtemporală extraordinară a patrimoniului BMW la National Golf & Country Club, cu unele piese inestimabile
În cadrul arhitectural contemporan, ilustrativ pentru primul sfert de secol al celui de-al treilea mileniu,…
-
RoBuild 2025 – Când industria întâlnește emoția!
Ediția a 3-a a târgului-festival RoBuild s-a încheiat după trei zile intense, pline de emoţie,…
-
(P) IBM Manta Data Lineage: control total asupra datelor, într-o industrie auto din ce în ce mai digitală
Industria auto nu mai este de mult doar despre motoare, design și performanță. Astăzi, fiecare…
-
Noua nuanță cu inspirație solară adăugată la oferta top-modelelor BMW Seria 7, prezentată în premieră absolută în România
În percepția românească tipică, nuanțele spectrului crem, unt, galben-pai sau galben-stins sunt apreciate pentru că…
-
Faza aceea, când lași toate regulile în urmă ca să obții iluminarea: Aston Martin Valkyrie LM e altceva decât ce pare a fi!
Există reguli pentru vehiculele înmatriculabile, există reguli pentru automobilele de competiție – în general, există…