Numele a ramas acelasi, in rest s-a schimbat totul. Noul Hyundai i30 a fost proiectat la centrul european de design al companiei conform cu noua filozofie de stil a acesteia, descrisa de cuvintele „fluidic sculpture”. Partea frontala adopta masca hexagonala si genul de blocuri optice pe care le-am vazut la noile modele din clasa medie, Hyundai i40. Calitatea finisarii si posibilitatile de echipare corespund segmentului de varf din clasa compacta. De noul Hyundai i30 se leaga estimari ambitioase referitoare la consolidarea pozitiei marcii pe piata europeana. Fabricatia sa se va desfasura la uzina Hyundai din Cehia. Pe piata din Romania, noul i30 vine pe fondul unei ascensiuni determinante pe care a inregistrat-o generatia precedenta, lansata in 2007. De la noul i30 se asteapta o evolutie la fel de favorabila.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Premiera mondiala pentru Hyundai i30
Nu-i usor sa te remarci intr-o clasa numeroasa, dar Hyundai a reusit!
-
Articole similare
-
Destinat pieței din China, Audi E5 Sportback demonstrează că marca poate să practice și un alt design decât cel conservator.
Ceea ce părea anul trecut a fi mai degrabă o fantezie stilistică în cazul lui…
-
Evoluție amplă pentru sedanul de vârf al mărcii suedeze: Volvo S90 se ridică acum la o nouă cotă de rafinament.
Multe s-au schimbat prin modernizarea seriei Volvo S90, mai puțin un singur lucru: străduința mărcii…
-
Hyundai Inster: Space Invaders
Am certitudinea că majoritatea cititorilor noștri au jucat cel puțin o versiune sau măcar au…
-
Sub forma unei noi generații, Lexus ES sincronizează seria acestor sedanuri de clasă mare la era electromobilității avansate.
După ce publicul s-a obișnuit cu ideea că rafinamentul și luxul nu trebuie neapărat să…
-
Iubești stilul auto de acum 55 de ani, dar preferi tehnica avansată? S-a rezolvat: tocmai a apărut Porsche 911 Spirit 70!
Marca din Zuffenhausen a ales Salonul de la Shanghai pentru a perzenta în premieră mondială…