Priviți cu atenție: Mahindra BE Rall-e Concept e doar un „vârf al aisbergului” în proiectele de viitor ale grupului indian.

Nici nu știi ce să mai înțelegi sau să mai crezi: grupul Mahindra anunță lansarea a două noi mărci o dată cu prezentarea conceptului Mahindra BE Rall-e. Noutățile tehnice implicite sunt numeroase și sună promițător. Or fi și realmente competitive? – asta ne va arăta viitorul. Pe de altă parte, niciun cuvânt care să lege stilul lui Mahindra BE Rall-e de studioul Pininfarina (acesta aparține în prezent grupului Indian).

Mai prezintă cineva noutăți care nu sunt SUV-uri sau crossovere? Da, dar nu atunci cand vrea neapărat să acapareze lumina reflectoarelor. SUV-ul a devenit o garanție de popularitate și succes, o rețetă sigură pentru magnetizarea atenției publicului preocupat de domeniul auto. Nu ar trebui să mire pe nimeni că Mahindra BE Rall-e Concept are formă de SUV, mai ales că a fost prezentat sub numele companiei al cărei sector auto a fost de la bun început axat pe automobile 4×4 de teren.

Dar asta nu e tot: a venit la pachet cu anunțarea a două noi branduri cu profil auto: XUV (automobile cu profil SUV care vor duce mai deaprte moștenirea spirituală Mahindra) și BE (automobile exclusiv electrice, cu orientare de avangardă). Cât despre legătura concretă dintre Mahindra BE Rall-e Concept și ce va urma, aceasta constă din noua platformă tehnică numită INGLO EV, o realizare Mahindra și o piesă esențială pentru dezvoltarea producției auto a grupului indian în viitor.

Referitor la limbajul stilistic, despre Mahindra BE Rall-e Concept s-a afirmat că reflectă filosofia Heartcore: prezență marcantă, imposibil de ignorat, forță interioară considerabilă și atitudine activă. Trebuie să recunoaștem, designerii casei au reușit o interesantă îmbinare de detalii dure cu ansambluri de stil integrat.

Dincolo de sugestii și observații, mai putem adăuga câteva dintre argumentele tehnice sub care este promovată platforma INGLO, proiectată cu atenție atât pentru reducerea masei, cât și pentru siguranță. Pachetele de baterii pe care le va putea primi această platformă sunt de două tipuri conceptuale: Blade și Prismatic. Din denumiri, deducem că vor esixta diferențe de grosime și de densitate a puterii între acestea. Capacitățile acestor baterii modulare vor fi cuprinse între 60 și 80 kWh.

Ansamblurile de propulsie prevăzute se referă la motoare în a căror carcasă vor fi integrate atât invertorul, cât și angrenajul cu demultiplicare unică al transmisiei. Variantele cu tracțiune pe două roți vor avea puteri între 170 și 210 kW, iar cele ci tracțiune integral (motoare amplsaste la ambele punți), vor avea între 250 și 290 kW. Se mai vorbește de cea mai eficientă recuperare regenerativă din clasele modelelor respective, de autonomie ridicată și de dotări de asistare de ultimă generație, plus „update over the air' pentru tot ceea ce înseamnă soft la bord. Audi, BMW, Mercedes, Renault, Tesla – v-ați speriat, da?

Adaugă un comentariu

Articole similare