Fata de hatchback, breakul este mai lung cu 185 mm, atingand 4485 mm lungime. Desi nu este cel mai mare din segment, i30cw dispune de un portbagaj urias de 528 de litri care se poate extinde la 1642 de litri. Fata de hatchback, Hyundai nu a facut experimente si a pastrat liniile fluide ale caroseriei. Bancheta spate se rabate 1/3-2/3, creandu-se o suprafata de incarcare complet plana. Din punct de vedere tehnic, i30cw se bazeaza 100% pe hatchback, urmand sa fie disponibil cu aceeasi gama de motoare: trei dieseluri (1.4/90 CP, 1.6/110 si 128 CP) si doua motoare pe benzina (1.4/100 CP si 1.6 GDI/135 CP). Se pare ca diferenta de pret fata de versiunea hatchback va fi de circa 800 de euro.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Teoria spatiului: Hyundai i30 CW
La nici sase luni de la prezentarea versiunii hatchback a nolui i30, Hyundai lanseaza la Salonul Auto de la Geneva versiunea break, i30 CW.
-
Articole similare
-
Destinat pieței din China, Audi E5 Sportback demonstrează că marca poate să practice și un alt design decât cel conservator.
Ceea ce părea anul trecut a fi mai degrabă o fantezie stilistică în cazul lui…
-
Evoluție amplă pentru sedanul de vârf al mărcii suedeze: Volvo S90 se ridică acum la o nouă cotă de rafinament.
Multe s-au schimbat prin modernizarea seriei Volvo S90, mai puțin un singur lucru: străduința mărcii…
-
Hyundai Inster: Space Invaders
Am certitudinea că majoritatea cititorilor noștri au jucat cel puțin o versiune sau măcar au…
-
Sub forma unei noi generații, Lexus ES sincronizează seria acestor sedanuri de clasă mare la era electromobilității avansate.
După ce publicul s-a obișnuit cu ideea că rafinamentul și luxul nu trebuie neapărat să…
-
Iubești stilul auto de acum 55 de ani, dar preferi tehnica avansată? S-a rezolvat: tocmai a apărut Porsche 911 Spirit 70!
Marca din Zuffenhausen a ales Salonul de la Shanghai pentru a perzenta în premieră mondială…