Fata de hatchback, breakul este mai lung cu 185 mm, atingand 4485 mm lungime. Desi nu este cel mai mare din segment, i30cw dispune de un portbagaj urias de 528 de litri care se poate extinde la 1642 de litri. Fata de hatchback, Hyundai nu a facut experimente si a pastrat liniile fluide ale caroseriei. Bancheta spate se rabate 1/3-2/3, creandu-se o suprafata de incarcare complet plana. Din punct de vedere tehnic, i30cw se bazeaza 100% pe hatchback, urmand sa fie disponibil cu aceeasi gama de motoare: trei dieseluri (1.4/90 CP, 1.6/110 si 128 CP) si doua motoare pe benzina (1.4/100 CP si 1.6 GDI/135 CP). Se pare ca diferenta de pret fata de versiunea hatchback va fi de circa 800 de euro.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Teoria spatiului: Hyundai i30 CW
La nici sase luni de la prezentarea versiunii hatchback a nolui i30, Hyundai lanseaza la Salonul Auto de la Geneva versiunea break, i30 CW.
-
Articole similare
-
Arte vizuale, animație stradală stradală nocturnă și MINI, ca element al culturii urbane contemporane
Pentru că automobilul e, în definitiv, un produs industrial și pentru că, inevitabil, utilizarea sa…
-
BYD Seal: Născut învingător
BYD, acronim pentru „Build Your Dreams”, este un nume care pentru mulți europeni abia începe…
-
Schimbare de marcantă de personalitate pentru noua generație Renault Clio: o altă cale către succes în segmentul B!
Seria Renault Clio a debutat cu mai bine de 35 de ani în urmă într-un…
-
BYD Dolphin Surf obține cinci stele la testele Euro NCAP – siguranță de top pentru un model electric compact
Modelul BYD Dolphin Surf a obținut calificativul maxim de cinci stele în cea mai recentă…
-
Viitorul se vrea a fi electric, practic și elegant. Sau, la fel de bine, putem să spunem: Skoda Vision O. Să o privim mai îndeaproape.
Natura utilitară a genului break descurajează realizarea de concepte futuriste cu asemenea configurație. Pe acest…