Urmează o vacanță la patru stele în apartament rulant: noul VW California poate fi comandat începând din iunie 2024.

Camper-ul legendar al mărcii germane revine sub forma unei noi generații care, odată în plus, te face să te întrebi de ce ai mai da banii pe vreun hotel, indiferent unde. Dotarea standard include portiere culisante pe ambele părți, iar la partea tehnică se fac remarcate sistemul de propulsie PHEV și tracțiunea integrală.

Oferta seriei VW California va include cinci versiuni, numite Beach, Beach Tour, Beach Camper, Coast și Ocean. Pavilionul ridicabil va fi propus opțional, dar vorbim aici despre o opțiune care sporește în manieră radicală funcționalitatea interiorului – deci nu se prea justifică să îl ignori când configurezi mașina. Variantele Beach, Beach Tour și Beach Camper au dotări de bucătărie în spate, în timp ce Coast și Ocean au o chicinetă integrată în zona locului pasagerului din față.

Noul VW California se bazează pe platforma MQB, mai precis pe versiunea actuală cu ampatament lung a lui Multivan. Camper-ul are o lungime de 5.173 mm lungime (predecesor: 4.904 mm), iar lățimea fără oglinzi exterioare este de 1.941 mm (predecesor: 1.904 mm). La 1.990 mm (inclusiv acoperișul coborât), înălțimea este similară cu a predecesorului, ceea ce înseamnă că este potrivită pentru parcările etajate. Ampatamentul măsoară 3.124 mm, așadar există și mai mult spațiu la bord decât în până acum. Când acoperișul este închis, înălțimea interioară este de 1.297 mm; când acoperișul pop-up este deschis, acesta crește la 2.108 mm. Datorită perfecționărilor aduse platformei MQB, o gamă largă de sisteme de asistare a conducerii sunt acum disponibile pentru New California.

VW California poate fi echipat cu trei sisteme de propulsie diferite, care pot fi combinate cu toate liniile de dotare. Indiferent de tipul motorizării, transmisia mizează pe o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj. VW Commercial Vehicles propune un propulsor cu patru cilindri cu o putere de 110 kW (150 CP) ca alternativă turbodiesel cu injecție directă (TDI). Apoi, motorul turbo cu benzină având injecție directă (TSI) produce 150 kW (204 CP). Atât propulsoareșe TDI cât și TSI antrenează puntea din față.

Ceva complet nou pentru VW California este sistemul de propulsie plug-in hybrid (numit eHybrid) cu o putere de sistem de 180 kW (245 CP). Noul California este primul model MQB din grupul Volkswagen care combină un sistem plug-in hybrid cu tracțiunea integrală 4MOTION. Grupul motopropulsor eHybrid permite noului California să ruleze și în regim 100% electric. Eficiența ridicată combinată a unui motor electric și a unui TSI de înaltă tehnologie (1,5 TSI evo2) favorizează, de asemenea, o autonomie ridicată și o masă maximă remorcabilă de până la 2.000 kg. Prin urmare, noul VW California eHybrid 4MOTION devine tovarășul de drum ideal pentru cei care pleacă în turul lumii sau practică diverse sporturi cu caracter outdoor necesitând transportul unor materiale sportive aparte și al unor unelte specifice.

taguri
Adaugă un comentariu