Vânzările mărcii SEAT au crescut cu 21% în luna aprilie

vezi galeria foto

După încheierea celui mai bun trimestru din istoria sa, vânzările SEAT la nivel mondial cresc  cu 21% în luna aprilie, ajungând la un total de 50.100 automobile vândute (2017: 41,400).


Cu acest volum, SEAT înregistrează cea mai bună lună aprilie din istoria sa, depășind recordul din anul 2000, de 45.100 automobile.

Vânzările cumulate în lunile ianuarie-aprilie 2018 arată volume-record, devansând cea mai mare cifră atinsă până acum, în anul 2000 (181.300 automobile). În total, marca a vândut 189.300 autovehicule la nivel mondial, ceea ce reprezintă cu 19,3% mai mult decât în aceeași perioadă a anului 2017 (158.700).

Pe parcursul primelor 4 luni ale anului, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2017, cele mai mari creșteri ale vânzărilor de automobile SEAT au fost înregistrate pe piețele din Germania, Spania, Marea Britanie și Algeria. În Spania, principala piață a mărcii, vânzările au crescut cu 15,9%, ajungând la un total de 39.200 automobile vândute, urmată de Germania (35.300; +19,0%) și Marea Britanie (23.700; +13,8%). Și pe piețele sale strategice din Franța și Italia, SEAT a crescut vânzările constant, până la 10.000 (+13,3%) și, respectiv, 8.400 automobile (+17,5%). Și în Austria (7.800; +23,7%), Elveția (4.000; +18,0%), Belgia (3.900; +29,8%), Portugalia (3.500; +29,0%) și Olanda (3.300; +45,0%) marca își continuă puternica evoluție ascendentă.


 

Vânzările SEAT din Europa de Est au crescut cu 22,8% până la sfârșitul lunii aprilie, cumulând un total de 12.700 automobile livrate, datorită avântului luat de piețele din Republica Cehă (3.100; +16,4%), Slovacia (1.800; +150,3%) și Slovenia (1.000; +26,7%). În afara Europei, creșterea a fost chiar mai mare, producătorul sponiol vânzând cu 24,8% mai multe automobile, atingând un total de 28.300 de mașini. Motivul principal îl constituie succesul fulminant din Algeria, unde au fost livrate 10.000 de unități, de 10 ori mai multe decât în aceeași perioadă a anului 2017. La acesta se adaugă Maroc (900; +64,8%) și Tunisia (700; +19,2%).


SEAT a obţinut în 2017 cel mai mare profit din istoria mărcii – 281 milioane euro, în creştere cu 21,3% faţă de 2016, când a înregistrat un profit de 232 milioane de euro.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE