Dacia Logan: Băiete, cât ai crescut!

vezi galeria foto

La 16 ani de la prima generație, Logan 3 s-a făcut băiat mare și deștept.


Parcă ar fi făcut de altă marcă. Atât de mare este saltul făcut de Logan cu cea de-a treia generație. Și pe bună dreptate, pentru că are o platformă nouă, CMF-B, preluată cu mici modificări. Cum ar fi o consolă spate mai lungă și un ampatament mărit față de frații de gamă.

Așadar, Logan este mai spațios, mai silențios și mai confortabil decât a fost vreodată. Direcția este ușor de manevrat, deși ar putea fi considerată prea moale la viteze mai ridicate, iar suspensia a fost semnificativ îmbunătățită. Se simte un accent pe confort, dar și o filtrare mai bună a denivelărilor și o antifonare îmbunătățită. Practic, merge mai lin, mai silențios și mai confortabil.


Scaunele față sunt preluate de la Clio și se simte. Logan le împarte cu frații Sandero și Sandero Stepway. Și nu este nimic în neregulă cu asta.

Din contră, scaunele față erau printre nemulțumirile celor care au condus cea de-a doua generație a celor trei modele, iar acum avem problema rezolvată. Astfel, Logan are scaune moderne și confortabile. Spațiul de la bord este cel mai generos din segment, dar rivalii lui Logan sunt puțini și rămași în urmă.

Așadar, drumul este pavat pentru succesul lui Logan: are un preț mai mic decât rivalii, asigură mai mult spațiu și oferă mai multă tehnologie. Iar când nu există buget pentru unitatea multimedia de top, clientul primește un suport de telefon integrat în bord și o aplicație pentru a putea comunica în mod eficient și modern cu vehiculul.


În mod evident, Dacia Logan nu a devenit mașina perfectă pentru nevoile tuturor, dar este mai bună decât a fost vreodată și are în continuare cel mai mic preț din clasă.


Așadar, dacă nu te încurcă banii prin cont și ai nevoie de o mașină nouă și spațioasă, Logan trebuie să fie pe lista ta scurtă. Nu va fi cea mai rapidă mașină de pe șosea, dar te duce la destinație fără bătăi de cap.

 

Prima impresie

Logan are acum o transmisie manuală cu șase trepte, cu o timonerie scurtă și plăcută. Dacă nu vrei să schimbi singur treptele, poți opta pentru o transmisie CVT. Ambele merg agreabil și pe Sandero și Sandero Stepway.

 

Date tehnice

Motor L3, benzină turbo, transversal față – Cilindree 999 cmc – Putere max. 90 CP la 5000 rpm – Cuplu max. 160 Nm de la 3750 rpm – Transmisie tracțiune față/cutie manuală cu 6 tr. – L/l/h 4396/1848/1501 mm – Masă proprie 1.144 kg – Portbagaj 628 l – 0–100 km/h 11,6 s – Viteză max. 180 km/h – Consum mixt 5,1 l/100 km – Emisii CO2 116 g/km – Preț de listă de la 11.850 euro cu TVA inclusă


 

Verdict

Nu este cea mai rapidă din lume, nici cea mai frumoasă și nici cea mai ieftină. Dar este accesibilă, are dotări moderne și merge ca o mașină din 2020. Iar asta e o rețetă câștigătoare.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE